Emil Topstad Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Hei. Er det ikke sånn at Air China ikke er noe bra å fly med? Da pilotene ikke snakker bra engelsk, og det muligens er dårlig vedlikehold, var det ikke det som var problemet til Air Chian? Er det sånn med alle de kinesiske selskapene? :crazy: Siter
Timmy Brandt Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Air Chian vet jag inte hur dom är att flyga med men Air China kan man ju googla och få båda negativa och positiva reviews. Självklart är inte ALLA bolag i Kina dåliga bolag, det säger sig ju självt. Kolla trådar på airlines eller http://www.airlinequality.com/ Siter
Kenneth Rønning Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Nå har det seg jo slik at Air China faktisk er Taiwansk da, men reklamerer med varemerket Air China. Generelt sett tror jeg ikke sikkerheten er så mye dårligere her en der, egentlig så tror jeg ikke det i det hele tatt. Dessuten er spekulasjon om et flyselskaps sikkerhet litt merkelig og stygt å diskutere, for ingen kapteiner tar hverken sine passasjerer eller fly i luften dersom de ikke tror de kommer ned igjen like hel. Men altså svartelistede flyselskaper bør man holde seg unna, det skal iallefall jeg gjøre, men som sagt your choice. Siter
Chris_Andre Martinussen Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Har ikke hørt om selskap med BEDRE service ombord ! Tviler på de flyr i bakken om de snakker litt dårlig engelsk, slapp av du, går helt sikkert bra. Men litt obs visst du skal fly Kinesiske selskaper østover. Har 3 timer lengre flytid enn andre selskaper. Flyr utenom Afghanistan (såvidt jeg vet). Flyr jaffal en rute lengre sør som tar noe lenger tid.. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Kenneth: Air China er eid av den Kinesiske regjeringen ja, og har base i Beijing. Er nok China Airlines du tenker på? Siter
Johan Clausen Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Ja, China Airliens har base i Taiwan. Men det har historiske rødder på hvorfor begge steder siger China. Bare se på forholdet mellem Kina (det vi kender som Kina med Beijing, Shanghai) og Taiwan. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Kenneth: Air China er eid av den Kinesiske regjeringen ja, og har base i Beijing.Er nok China Airlines du tenker på? Stemmer, det skal ikke være lett :grin:, hehe. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Luftforsvaret i Taiwan heter jo ikke Republic of China Air Force for ingen ting Johan Siter
Vetle Fosse Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har fløyet med Air China Flere ganger og jeg kan si at de holder god standard på sine fly (dette sier jeg meg tankte på at jeg fremdeles lever) selvom interiøret sikkert ble designet utenfor vår tidsregning, men jeg lever nå enda jeg. De har rimelig god service også de gangene jeg har fløyet med dem. Men er du en kar på rundt 2m som meg selv, så finnes ikke et eneste asiatisk selskap som er å ettertrakte med tanke på benplass. Riktig nok er Norwegian fremdeles det verste jeg har fløyet med med tanke på benplass > Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.