Kristoffer_Hansen Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Hei Har i dag bestillt div. varer fra USA, da California. Lurer bare på flyr UPS daglig til gardermoen i helger også? Hvor lang tid vil det ca. ta før jeg har varene levert? Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 UPS flyr nok ikke i helgene, kun ukedagsoperasjoner. Siter
Kristoffer_Hansen Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Skrevet 4. mai 2010 Oki den er god takk. Siden jeg bestiller i dag er det noen mulighet for at dette ankommer gardermoen før helga? Hvor lang tid tar det gjennom tollen før det blir levert til terminalen på økern? Siter
Even Rognlien Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Liten sjans for det Av alle de pakkene jeg har bestillt fra eBay (USA/Asia) pleier det å ta 7-10 dager etter sendt dato, før det havner i postkassa. Siter
Kristoffer_Hansen Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Skrevet 4. mai 2010 Åja det tar litt tid ja hehe. Siter
Kristoffer_Hansen Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Skrevet 11. mai 2010 Når på dagen lander disse UPS flyene? På OSL. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.