Skrevet 4. mai 2010 14 år Nei' date=' det har han ikke[/quote']Er i såfall fordi det ikke heter Quantas, men Qantas... Hans 707 er malt i samme livery som Qantas brukte når de fløy 707'en. Hilsen T
Skrevet 4. mai 2010 14 år :o Syntes det så ut som sim jeg :grin: Men i heite, er det sim eller er det ekte? :grin:
Skrevet 4. mai 2010 14 år Det er filmet fra Gatwick (=ekte). Ikke lenge siden både John Travolta og Tom Cruise kom hit med flyene sine i forbindelse med en eller annen Scientologi-samling... Hilsen T
Skrevet 4. mai 2010 14 år Kan jo være riktig morro å ta med familien på tur når man har eget fly.. :cool:
Skrevet 4. mai 2010 14 år Torbjørn, stemmer det :grin: Mathias: Hehehehehehehehehehe :grin: Men det er en godbit av ett fly det er det. Tipper han fløy selv også?
Skrevet 4. mai 2010 14 år skal tro hvor mange timer/landinger pr.år som skal til for å beholde rating på det flyet? Jeg som syntes det var dyrt å leie en c172 for å ta mine fem landingsrunder stadig vekk for å beholde lappen...
Skrevet 4. mai 2010 14 år Ikke lenge siden både John Travolta og Tom Cruise kom hit med flyene sine i forbindelse med en eller annen Scientologi-samling... Jepp. Jeg kjenner godt han som inviterte de.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.