Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Takker igjen! Innsatsen har virkelig gjort susen, og vi har vært i tet frem til i ettermiddag. Så ble forspranget hentet inn igjen. Nå gjenstår morgendagen, så er det avgjort.

Dersom noen fortsatt har mulighet til å gi en stemme, så gi den gjerne til [color:#FF0000]ALVØENS MUSIKKFORENING[/color]: Beste webside

For de av dere som er ny i denne tråden, så dreier dette seg altså om at Norges Musikkorpsforbund skal kåre hvem av korpsene som har den beste nettsiden. Nettsiden til Alvøens Musikkforening (som jeg har laget), har kommet gjennom det første nåløyet. MEN, det er publikumsstemmer som avgjør om vi havner i finalen. Det har vært en formidabel hjelp fra forumet, men vi trenger fortsatt flere stemmer (det er helt jevnt nå, og dette kan tippe med bare 1 stemme....) :blush:

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Som tidligere aspirant har jeg stemt.

• Premium Medlem
Skrevet

Jeg er solo/1. klarinettist :grin:

Til dere som måtte ha interresse av det:

Amatøropptak ligger på forsiden av www.alvøens.no

Det er litt forskjellig kvalitet på opptakene, men det sier litt om hvordan vi spiller... ;)

Takker og bukker for stemmer - vi ligger foran igjen :cool:

Men, det er ikke ferdig før i morgen kveld..... :confused:

• Premium Medlem
Skrevet

Så er avstemningen slutt. Alvøens Musikkforening hadde ved siste opptelling i overkant av 40 stemmer mer enn den argeste konkurrenten. Dette betyr at AMF sin nettside er videre til finalen i desember! :grin:

Tusen takk for enormt engasjement - vi hadde ikke klart dette uten stemmene fra dere! :grin:

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Ja, se der! Godt å se at mine 2 klikk kom til nytte og glede! :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...