Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Premium Medlem Skrevet 6. mai 2010 Takker igjen! Innsatsen har virkelig gjort susen, og vi har vært i tet frem til i ettermiddag. Så ble forspranget hentet inn igjen. Nå gjenstår morgendagen, så er det avgjort. Dersom noen fortsatt har mulighet til å gi en stemme, så gi den gjerne til [color:#FF0000]ALVØENS MUSIKKFORENING[/color]: Beste webside For de av dere som er ny i denne tråden, så dreier dette seg altså om at Norges Musikkorpsforbund skal kåre hvem av korpsene som har den beste nettsiden. Nettsiden til Alvøens Musikkforening (som jeg har laget), har kommet gjennom det første nåløyet. MEN, det er publikumsstemmer som avgjør om vi havner i finalen. Det har vært en formidabel hjelp fra forumet, men vi trenger fortsatt flere stemmer (det er helt jevnt nå, og dette kan tippe med bare 1 stemme....) :blush: Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Som tidligere aspirant har jeg stemt. Siter
Sindre Holberg Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Som (tidligere) 5-års førstetrompetist så har jeg stemt :grin: Siter
Tommy Bernes Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Stemt fra min bærbare også! Håper dere vinner da! Siter
Magne Heggnes Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Stemt. Hva spiller du? Er nysgjerrig siden jeg spiller selv... Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Premium Medlem Skrevet 6. mai 2010 Jeg er solo/1. klarinettist :grin: Til dere som måtte ha interresse av det: Amatøropptak ligger på forsiden av www.alvøens.no Det er litt forskjellig kvalitet på opptakene, men det sier litt om hvordan vi spiller... Takker og bukker for stemmer - vi ligger foran igjen :cool: Men, det er ikke ferdig før i morgen kveld..... :confused: Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Premium Medlem Skrevet 10. mai 2010 Så er avstemningen slutt. Alvøens Musikkforening hadde ved siste opptelling i overkant av 40 stemmer mer enn den argeste konkurrenten. Dette betyr at AMF sin nettside er videre til finalen i desember! :grin: Tusen takk for enormt engasjement - vi hadde ikke klart dette uten stemmene fra dere! :grin: Siter
Even Rognlien Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 HYggelig å hjelpe ja! Gratulerer! Vel fortjent! EDIT: Oi, fin nettside :grin: Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Ja, se der! Godt å se at mine 2 klikk kom til nytte og glede! :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.