Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Det som kanskje ikke så mange vet, er at jeg også har musikk som hobby. Jeg spiller i Alvøens Musikkforening, og korpsets nettside (som jeg har mye av ansvaret for) er nominert til årets nettside for musikkorps (av Norges Musikkorps Forbund). Vi har passert det første nåløyet, der en jury har plukket oss ut. Nå gjenstår det å bli best av de 3 som er nominert i denne omgang (for å komme til finalen).

Til syvende og sist, så er det den som mobiliserer flest stemmer blant publikum, som går videre.

Derfor, så spør jeg dem som måtte bry seg med dette om å få en stemme.

Stemmer kan avgis Her

på forsiden av NMF sin webside.

Korpset heter altså Alvøens Musikkforening (og ble Norgesmester i 2. divisjon i år). Jeg sender en stor takk til alle som ønsker å avgi en stemme til oss. :blush:

• Premium Medlem
Skrevet

Tusen takk for flott innsats. Vi ligger kloss bak den som leder. Jeg håper fortsatt at flere vil gi oss en stemme (det skal lite til for å komme i tet nå....) :blush:

Avstemningen er åpen til og med førstkommende fredag. Og det er publikum som avgjør hvem som får gå videre......

(Her gjelder det altså å ha mange venner....) :grin:

Ettersom denne tråden begynner å bli lang, så gjentar jeg linken til avstemning: NMF

....og for ordens skyld: Skal dere hjelpe meg, må dere stemme på Alvøens Musikkforening :cool:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...