Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 3. mai 2010 Premium Medlem Skrevet 3. mai 2010 Det som kanskje ikke så mange vet, er at jeg også har musikk som hobby. Jeg spiller i Alvøens Musikkforening, og korpsets nettside (som jeg har mye av ansvaret for) er nominert til årets nettside for musikkorps (av Norges Musikkorps Forbund). Vi har passert det første nåløyet, der en jury har plukket oss ut. Nå gjenstår det å bli best av de 3 som er nominert i denne omgang (for å komme til finalen). Til syvende og sist, så er det den som mobiliserer flest stemmer blant publikum, som går videre. Derfor, så spør jeg dem som måtte bry seg med dette om å få en stemme. Stemmer kan avgis Her på forsiden av NMF sin webside. Korpset heter altså Alvøens Musikkforening (og ble Norgesmester i 2. divisjon i år). Jeg sender en stor takk til alle som ønsker å avgi en stemme til oss. :blush: Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Premium Medlem Skrevet 3. mai 2010 Takkåtakkåtakk!!!..... :grin: Er sikker på at dette forumet kan gjøre susen! :grin: :grin: :grin: Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Da ble ikke Alsvåg Brass Band stemt på, men heller på Alvøens Musikkforening Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Som "korpsing" - stemte jeg selvfølgelig! Siter
Tommy Bernes Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Stemme avgitt, ligger ikke så langt bak nå. Et par stemmer til herfra forumet så er Alvøens Musikkforening på topp! :grin: Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 I en veldig rask vending, klarte jeg å trykke på feil! :grin: Men det er til pass, siden Os Musikkforening ikke står der! :grin: Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Premium Medlem Skrevet 4. mai 2010 Tusen takk for flott innsats. Vi ligger kloss bak den som leder. Jeg håper fortsatt at flere vil gi oss en stemme (det skal lite til for å komme i tet nå....) :blush: Avstemningen er åpen til og med førstkommende fredag. Og det er publikum som avgjør hvem som får gå videre...... (Her gjelder det altså å ha mange venner....) :grin: Ettersom denne tråden begynner å bli lang, så gjentar jeg linken til avstemning: NMF ....og for ordens skyld: Skal dere hjelpe meg, må dere stemme på Alvøens Musikkforening :cool: Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 ... og for min ordens skyld, gikk jeg inn på siden med en annen maskin for å avgi en stemme til rett korps. :grin: Siter
Harald Strand Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Fikk de fleste i klassen til å stemme :grin: Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Premium Medlem Skrevet 4. mai 2010 Takker og bukker igjen! DET hjalp!!!! :grin: Vi er i en knapp tet nå. Det er lov å håpe, selvom det er tidlig i uken ennå..... :cool: Siter
Bobbo Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Stemt... og nå ser det ut til at dere leder..... Lykke til! Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Premium Medlem Skrevet 5. mai 2010 Yep, vi leder..... :grin: Fenomenalt engasjement fra forumet - tusen takk! :cool: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.