Emil Topstad Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Hallais! :-) Som emnet sier, fly mellom Europa og Karibien. Da jeg skal på seiltur i karibien i juni er dette uten fly. Så, det er vel ikke så mange flyplasser i karibien det går direkte fly fra Europa til, men Saint Maarten er jo en bra destinasjon man kan komme seg ut fra. Har da spørsmål. Er det kun Air France og KLM som flyr mellom Europa og Saint Maarten? Og er det tilfeldig vis noen som har sett noen billige biletter rund om kring? :grin: Eller er det også fler av de øyene det flyges til? Ha en fin kveld videre! Og eventuelt, hvem er greiest å fly med? Siter
Even Moe Egenes Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Corsairfly, og Air Caraïbes. Hver gang jeg sjekker billetter dertil, så er det grapsdyrt. Men men. Kan også nevnes at du kan fly AA, CO, DL, UA og US via de respektive hubbene til europa. Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 St. Marteen: KLM, Air France, Corsair Barbados: British Airways, Virgin Atlantic St. Lucia: Virgin Atlantic, British Airways Port Of Spain: British Airways Curacao: KLM, Martinair, Arkefly Aruba: KLM, MArtinair, Arkefly Bonaire: KLM Franske antiller: Corsair, Air France Er et lite utvalg ihvertfall, er nok fler. Men er det jeg kommer på i farten, har flydd en del av de selv også. Siter
Emil Topstad Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Skrevet 2. mai 2010 Hvordan er det med Air Caraibes, er det er slags billigselskap? Og hvordan er isåfall standaren på de karibiske billigselskap flyene? :grin: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 4K t/r Juliana fra Orly i juli. 1-15, men ser ut til at det er samme prisene hele tiden. Du kan jo ta en titt på siden deres, http://www.aircaraibes-usa.com/ Ikke la deg lure av usa som står i slutten, indikerer bare at det er engelsk. De bruker A330-2/300 til Orly. Så vil tro det er kurrant interiør. Noen som har erfaring med dem? Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Skal du reise videre til en annen plass i karibien er f.eks Caribbien Airlines. Rederiet jeg jobbet for brukte hovedsakelig KLM, med videre tilknytning ved Suriname Airlines (som er noe for seg selv) og LIAT. De flyr hovedsalig til TPPP - Port of spain, men også noen andre destinasjoner. Men uansett, det er mange muligheter:) Ikke bare TNCM. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.