May 2, 201016 yr Jeg fant denne på Youtube og regner med at ikke alle har sett den før: [video:youtube]
May 2, 201016 yr Har ikke sett den. Men den var jo artig den. Mye røyk når den gasset på igjen :grin:
May 2, 201016 yr Hoi.. Regner med at passasjerene kjente den ja. Sikkert ikke moro hvis man har en smule skrekk og kikker ut av vinduene og ser rullebana med den crab og aoa vinkelen.. Herlig å se.
May 2, 201016 yr Åja, den videoen har jeg sett før. Litt merkelig Etter det jeg kan se synes jeg ikke det var spesielt merkelig at de valgte å gå rundt. :grin:
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.