Tom Knudsen Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Nytt spill nå i November 2010 http://callofduty.com/blackops/home/agegate Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Blir helt sikkert til at jeg sjekker det ut, selv om jeg ikke er noen stor fan av Treyarch sine Call of Duty-spill. Siter
Trond Stendal Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 hei jo jeg spiller ganske mye Call of Duty Modern Warfare 2 så det blir nokk et bra spill som kommer ut _________________ en norsk pilot i sverige beechcraft c90b Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Du må huske på at Black Ops blir utviklet av Treyarch, som tidligere har utviklet de to svakeste spillene i serien, Call of Duty 3, og Call of Duty: World at War, og ikke Infinity Ward, som har utviklet bla. Modern Warfare-spillene. Siter
Johan Luiggi Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Vel, mye rykter tilsier at Treyarch skal rette opp en viss feil IW gjorde pâ PC versjonen(IWNet er noe helvetes drit) og legge inn dedicated servers, Treyarch kan gjöre det bra, men det vet vi ikke för en eventuell beta eller för release. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.