Tor-H Bergseng Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Er ikke bare Gardermoen som har ertetjukk tåke til tider. Slenger ut to bilder fra kveldsflighten fra EDDT Berlin Tegel Til Helsink Vantaa AB8310 med ankomst like over midnatt. Bildene er uredigerte, kvaliteten kan jeg takke Tom Knudsen for av hele mitt hjerte Established on localizer En enslig spotter ute på tur. Jaggu måtte han ikk tørke linsa si. Slenger også ut et ekstrabilde etter jeg fikk fikset OOM problemet samt ordnet skikkelige innstillinger i Nchancer. Bildet er tatt fra climbout fra EDDK Cologne-Bonn på vei til Tegel. Dette er en av de få innenriksrutene Air Berlin opererer fra Berlin. Kommentarer mottas med takk Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 wow!Knall!trenger ikke og si noe mer da.. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 flotte bilder! Fortell fortell! hva har Tom gjort for deg? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.