Emil Topstad Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Dette syntes jeg er et godt eksempel på hvor mye dritt vi faktisk putter i oss, gjenneom mye ferdigkjøpt mat.. Hvordan i huleste er det mulig og produssere en dipp med 1.5 % innhold av hovedingrediensen?? :crazy: Det er helt rart syntes jeg, tør ikke tenke på hva resten der er.. Mange som spiser denne? =P Siter
Eivin Stensø Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Det er egentlig et under at jeg lever. Jeg spiser så å si ikke annet enn ferdigmat. Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 All forskning skulle tilsi at jeg skulle ha vært 6 fot under for lenge siden! Og jeg er "bare" 36 år. Det er faktisk uttrolig merkelig at jeg klarte å overleve barndommen med å henge i trær, sykle uten polstring og klatre i stupbratte fjell uten sikring osv. osv. :crazy: Siter
per berge Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Har putta i meg ett eller anna rart i kveld sjøl. Føler att kåken liksom lever mer enn det gjorde før i dag. :cool: Pushige ghreier :grin: Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Ja, rare greier det dær Per, selv om all forskning skulle tilsi det motsatte :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.