Paul-André Tilrem Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Ta frem boblejakka og oksygenmaska. Vi starter turen på 0OR9 Hanel Field. Flyr så sørover og klatrer opp mot Mount Hood og runder baksiden. Nordover og nedover igjen til 19WA Key Way som er ei lita gresstripe på et platå. Deretter flyr vi mot Mount Saint Helens, og ned i krateret en tur. Planen er å fly rundt dampen som kommer ut. De som er ekstra tøffe kan legge igjen hjulspor langs fjellsidene :grin: Vi går så ned mot 55S Packwood før vi flyr opp mot Mount Rainier og videre ned mot 15S Lester State Rekker tiden til så flyr vi videre mot 1S2 Darrington og avslutter kvelden der. Ta med nok fuel for ca 2 timer klatring til store høyder, og tundrahjul kan være smart. Oppmøte mellom 19.30 og 20.00 med takeoff mellom 20.00 og 20.15 Vel møtt Siter
Christian Zhang Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Ok, tror jeg kommer viss jeg klarer og koble meg inn Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. mai 2010 Premium Medlem Skrevet 2. mai 2010 Knallbra Paul-Andrè ! I kveld skal jeg bli med, møter med Skywagon og tundrahjul, skuterdress i baksetet og noe varmt i termosen :grin: . Siter
Terje Brun Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Tror jeg blir med.. Hvilket scenery anbefales for denne turen? Terje Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Dette er et "must" for søndagsturene i Oregon og Washington State http://fullterrain.com/product_nablue.html Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Vi må nok sørge for å få restartet multiplayer-serveren og satt den opp med dagtid på østkysten av USA, så norsk real time skulle passe bra. Geir, kan du restarte serveren med real time norsk tid? Det er stapp mørkt og midt på natta der borte nå Siter
Raymond Bertheussen Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Skulle gjerne vært med, men tror ikke jeg får det til idag. Hva bruker dere for å planlegge turen i cockpit? Sitter dere med kart? Legger dere inn ruta i GPS? Høres ut som en svært spennende tur :-) Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Skrevet 2. mai 2010 Jeg bruker Google Earth og KMZ fila man kan laste ned på hjemmesiden til FTX teamet. Prøver å finne flyplasser som ligger nærme hverandre og kan legge noen severdigheter i nærheten og. Dette krever og litt kunnskaper om området i form av noen timer flyging for å vite noenlunde hvordan det ser ut der. Men ta det med ro. Neste helgs tur blir ikke i dette området. Da blir det mere fartsfyllt og arbeidssomt med bare 1 landing på slutten. Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Skrevet 2. mai 2010 i dag har vi 2 mellomlandinger før vi lander i Lester. Dette gjøres for å få trening i landing, og for å samle gjengen før neste leg. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Akkurat nå sliter vi litt med multiplayer-serveren og Teamspeak serveren, begge er nede akkurat nå. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Jobber for harde livet med og få i gang rescue serveren....gi meg noen minutter.....det var en som killa hele serveren med noe greier.... Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. mai 2010 Premium Medlem Skrevet 2. mai 2010 Jeg sliter også med TeamSpeak som ikke fungerer lenger på min PC. Etter innstallering av nytt grafikk-kort ble alt av lyd focka så til de grader, at nå hører jeg knapt motorlyd gjennom headsettet. I tillegg kan headsettet ikke brukes til kommunikasjon, så hvis det dukker opp en "Ernie" i kveld som er uvanlig taus, er det en mulighet for at det er undertegnede...... Siter
Christian Zhang Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Jeg som hadde gledet meg helt siden mandag ;( Si ifra når serveren er oppe da Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 *Tause Ernie* kan jo bli en spennende opplevelse..... Eller ikke Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Det kommer opp en server her om noen få minutter.-...... 81.191.86.21 81.191.86.21 både teamspeak og fsx Siter
Fred Solli Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Ikke bruk active sky eller andre programmer som bruker simconnect. Ei heller Qualitwings 757 installert på maskinen din. Det ødelegger hele MP serveren Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Skrevet 2. mai 2010 Da er server oppe ser det ut til, men kommer ikke inn på TS Siter
Terje Brun Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Jeg blir forsinket, har kjøpt det sceneryet. Tar sin tid å laste det ned.. Men jeg regner med jeg hopper på underveis Siter
Christian Zhang Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 hmm.. Skulle kjøpt sceneryet jeg og. Men rekker det ikke Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Da skal alt være oppe og kjøre på rescue server. Problemet med slik server oppsett som vi har i dag er at , det skal lite til av spesial software som er dårlig skrevet når det kommer til simconnetc, da krasjer server, med forskjellig alvårlighets grad. Dette kan vi fikse ved og skru ned funkjonalitet, men det vil vi ikke, det er jo det som gjør det coolt....men som sagt det kommer en liste på hva som er bra og hva som er fy fy etterhvert. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Da har siste mann logget seg ut i dag, så forhåpentlig vis får jeg server opp og gå i morgen, når jeg kommer på jobb der den står., så reserve Ip er ikke gyldig lengre nå. Siter
Fred Solli Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Takk for innsatsen, Geir Ove. Kjempeservice som vanlig fra denne kjernekaren. Og det setter vi pris på Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Skrevet 2. mai 2010 Kjempeflott at du fikk sparket igang en server så fort Geir. Dette setter vi pris på. Bilder fra tur. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.