Tom Knudsen Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10004773 Siter
A L Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Mhm, det er noe av det dummeste jeg har hørt.... Siter
Henrik Bergman Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Dummeste jeg også har hørt.. tok lappen i forrige uke, og så mye det kosta, betalte nærmere 18 000 for den.. også kommer det folk som skal få den GRATIS??.. Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Kan vel være at Tanu Priya Uteng selv ikke har råd til førerkort og derfor ønsker en særavtale med staten om at innvandrere får gratis førerkort? Rart at hun ikke foreslår full pakke i samme sleng som innebærer ABECEDE til 90-100.000 kroner. Ellers synes jeg at dette forslaget ligger i retning av å diskriminere etniske nordmenn. Siter
Tommy André Bertelsen Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Skal det være gratis for våre nye landsmenn, ja, da synes jeg det skal være gratis for studenter og. Selv forsvant alt jeg hadde i kapital samt lønninger for et par år siden til kjøretimer og oppkjøring Siter
Kenneth Rønning Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Herregud, enn jeg da som har foreldre som betaler skatt og det hele for at jeg skal ha det bra i dette landet, så skal våre nye landsmenn som kommer hit få lappen gratis som vi allerede bruker utrolig mye penger på. Og ikke nok med det, jeg er ikke noen rasist altså men det er faktisk slik at de stjeler, koster staten mest penger og gjør mest gale ting fra før av uansett. Siter
Petter Kverneng Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Da blir det ikke bare syklene som forsvinner. Siter
Audun Braastad Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Hehe, ta en titt på avstemmingen på høyresiden. Ikke så veldig overraskende resultat. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Gratis? Jøss. Hva med de av oss som syns det var for dyrt før, og syns det er alt for dyrt nå? Dvs - jeg har ikke råd, jobber ikke i en millionbedrift, og er ikke student med stipend som jevnt og trutt trykker på lommeboka så jeg kan ta litt av det.... GIVE ME THE LICENSE PLEASE ? Men jeg bor jo så "i gokk" som mange sier, at jeg regnes nesten som invandrer.. Det står nesten stempla "pakkis" i panna på meg bare jeg er i nabokommunen føler jeg. :whistle: Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 hehe, dette er å gå litt vel langt. Ikke bare det at innvandrere skal slippe å betale for førerkortet og at Nordmenn må betale dyre dommer for det, men hvilken nytte av førerkortet vil innvandrere ha egentlig? Da tenker jeg spesielt på de som bor i de største byene. De aller fleste innvandrerne bor jo i de største byene (Gjerne korrigere meg om jeg tar feil her) og de har gode kollektive tramsportmidler og det burde ikke være noe problem å utnytte det tilbudet? Jeg er på ingen måte en rasist, men dette blir litt for mye forskjell behandling. Jeg mener at dersom dette tilbudet skulle bli aktuelt, så må det gjelde for absolutt alle Norske statsborgere og ikke kun for en spesiell gruppe. Dessuten så er det å kjøre en bil et privilegium, ikke en rett. og det var "my 2 cents" Siter
Emil Topstad Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Ikke rart det er mange av dem her.. :crazy: Jeg er overhode ikke rasist, men det får da for fader være grenser over hva folk kan tillate seg! Da skal jeg ha gratis lapp og altså!! :grin: Dette regener jeg med aldri kommer igjennom, men man skal aldri være sikker med det styret vi har nå.. :whistle: Uansett, kommer det ikke igjennom blir vi kalt rasister da og, akkurat som alle andre ganger når de ikke får det som de vill! Nei, skal det være gratis førerkort for noen, må det hvertfall være gratis førerkort for alle! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.