Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den noen som kunne tenke seg en vri på fellesflyvninger.

Normalt så blir det flyd som en gåseflokk fra A til B.

Er den noen som har lyst på en vri?

Alle flyr fra ulike flyplasser, og skal lande på den samme flyplassen. Eks engm. eller et annet sted i verden.

Si det blir flyd fra disse her, og mot ENGM

- ENCN

- ENZV

- ENBR

- ENAL

- ENVA

- ESSA

OSV.

Er det noen som har lyst

• Premium Medlem
Skrevet

Morsomt alternativ dette. Må prøve å starte egen flight så alle får lik ankomst Gardermoen da. Kanskje sette et tidspunkt for når man ønsker samlet landing.

Skal prøve å bli med.

pål

Skrevet

Da ser det ut som om vi planlegger ankomst ENGM 21.00 lørdag kveld.

Sett igang å planlegg en tur som gir deg ankomst kl. 21.00

Jeg setter muligens opp en lengre tur 2-3 timer denne dagen, så får vi se hvor flinke vi er til å treffe på ENGM.

Vi sees!

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Skal jaggu prøve og få blitt med, har blitt altfor lite i det siste....

Skrevet

Ja, da har Øystein og jeg startet turen hjem til Gardermoren. Startsted var LPPT (Lisboa) med førte stopp på LEMD (Madrid). Akkurat nå er vi nettopp startet på neste strekk til LIME (Bergamo). Da gjenstår det å se om vi rekker fram til Gardermoen til 21-22-tiden i kveld.

Til alle andre som er ute på tur og skal til Gardermoen, kos dere og vi møtes på Teamspeak. I øyeblikket er vi 5 stykker på Teamspeak.

Takeoff fra LEMD

2010-5-1_16-46-7-967.jpg

Nesten på cruise på vei til LIME

2010-5-1_16-56-43-986.jpg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Da er sever restartet med dagtid og realweater i Europa...jeg blir med litt senere, men er det problems send meg en sms 99410864 :-)

Skrevet

Jeg fløy Vigra (ENAL) - Gardermoen (ENGM) med dash8-300. Det var en flott tur, jeg landet dog litt tidlig, ca 20:45 på rway 01L. Det var første gangen min på MP-servern, håper det blir flere.

Forresten oppførte majestic-dashen seg litt rart underveis, mistet lyden med jevne mellomrom, og hver gang noen sa noe på teamspeak dro den mot venstre. Noen som har opplevd det samme?

Terje

Skrevet

Tok av fra Værnes mot Gardermoen.

Ble dessverre noe krøll når jeg satt og tukla med FMC før landing, så sim kræsja som vanlig.

Men kom inn igjen og stillte meg på en gate.

Vi ruller ut bortover 27

tovaernes.jpg

Så ble det 7 min på cruise før descent.

cruiseengm.jpg

Takker for kvelden. Det blir vel flere slike fremover.

• Premium Medlem
Skrevet

Flott tiltak, jeg glimret med mitt fravær, da jeg satt med lydproblemer langt inn i ørene.......

Jeg fløy Vigra (ENAL) - Gardermoen (ENGM) med dash8-300. Det var en flott tur, jeg landet dog litt tidlig, ca 20:45 på rway 01L. Det var første gangen min på MP-servern, håper det blir flere.

Heisan Terje, takk for sist og velkommen i "klubben" :D .

Klør det i fingrene etter å lage nye scenery :whistle: ??

Andrew Thomsen har laget mye som frisker opp Norge, og har enda mer på gang. Bl. a. fotorealistiske militærhangarer, kan disse plasseres i Bodø-sceneryet :) ?

Skrevet

Hei Ernst!

Ja, jeg holder på å fikser Bodø-sceneryet, så det kan vel tenkes at vi kan få plassert de der etterhvert. Mye arbeid gjenstår, så det blir ikke noe annet scenery fra meg før jeg er ferdig med å forbedre ENBO

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...