Erik Karlsen Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Er den noen som kunne tenke seg en vri på fellesflyvninger. Normalt så blir det flyd som en gåseflokk fra A til B. Er den noen som har lyst på en vri? Alle flyr fra ulike flyplasser, og skal lande på den samme flyplassen. Eks engm. eller et annet sted i verden. Si det blir flyd fra disse her, og mot ENGM - ENCN - ENZV - ENBR - ENAL - ENVA - ESSA OSV. Er det noen som har lyst Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 29. april 2010 Premium Medlem Skrevet 29. april 2010 Morsomt alternativ dette. Må prøve å starte egen flight så alle får lik ankomst Gardermoen da. Kanskje sette et tidspunkt for når man ønsker samlet landing. Skal prøve å bli med. pål Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 YES !!! jeg blir med :-) MD 11 Cargo ! Siter
Erik Karlsen Skrevet 30. april 2010 Forfatter Skrevet 30. april 2010 For meg så passer det hele dagen. Så det er bare og komme med en tid. Siter
Fred Solli Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Kommer med etter kl. 21 tenker jeg :cool: Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Kommer rundt kl. 21 med 737 NAX Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Da ser det ut som om vi planlegger ankomst ENGM 21.00 lørdag kveld. Sett igang å planlegg en tur som gir deg ankomst kl. 21.00 Jeg setter muligens opp en lengre tur 2-3 timer denne dagen, så får vi se hvor flinke vi er til å treffe på ENGM. Vi sees! Siter
Erik Karlsen Skrevet 30. april 2010 Forfatter Skrevet 30. april 2010 Da har jeg planlagt min tur. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Skal jaggu prøve og få blitt med, har blitt altfor lite i det siste.... Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Jeg planlegger å fly fra Arlanda (ESSA) Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Ja, da har Øystein og jeg startet turen hjem til Gardermoren. Startsted var LPPT (Lisboa) med førte stopp på LEMD (Madrid). Akkurat nå er vi nettopp startet på neste strekk til LIME (Bergamo). Da gjenstår det å se om vi rekker fram til Gardermoen til 21-22-tiden i kveld. Til alle andre som er ute på tur og skal til Gardermoen, kos dere og vi møtes på Teamspeak. I øyeblikket er vi 5 stykker på Teamspeak. Takeoff fra LEMD Nesten på cruise på vei til LIME Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Jeg tar av fra Værnes så snart ungene er i seng. Så kommer vel mellom 21-22 et sted. Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Jeg skal fly fra Arlanda (ESSA) til Gardermoen (ENGM).. takeoff ca 2015. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Da er sever restartet med dagtid og realweater i Europa...jeg blir med litt senere, men er det problems send meg en sms 99410864 :-) Siter
Terje Brun Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Jeg fløy Vigra (ENAL) - Gardermoen (ENGM) med dash8-300. Det var en flott tur, jeg landet dog litt tidlig, ca 20:45 på rway 01L. Det var første gangen min på MP-servern, håper det blir flere. Forresten oppførte majestic-dashen seg litt rart underveis, mistet lyden med jevne mellomrom, og hver gang noen sa noe på teamspeak dro den mot venstre. Noen som har opplevd det samme? Terje Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Tok av fra Værnes mot Gardermoen. Ble dessverre noe krøll når jeg satt og tukla med FMC før landing, så sim kræsja som vanlig. Men kom inn igjen og stillte meg på en gate. Vi ruller ut bortover 27 Så ble det 7 min på cruise før descent. Takker for kvelden. Det blir vel flere slike fremover. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. mai 2010 Premium Medlem Skrevet 2. mai 2010 Flott tiltak, jeg glimret med mitt fravær, da jeg satt med lydproblemer langt inn i ørene....... Jeg fløy Vigra (ENAL) - Gardermoen (ENGM) med dash8-300. Det var en flott tur, jeg landet dog litt tidlig, ca 20:45 på rway 01L. Det var første gangen min på MP-servern, håper det blir flere. Heisan Terje, takk for sist og velkommen i "klubben" . Klør det i fingrene etter å lage nye scenery :whistle: ?? Andrew Thomsen har laget mye som frisker opp Norge, og har enda mer på gang. Bl. a. fotorealistiske militærhangarer, kan disse plasseres i Bodø-sceneryet ? Siter
Terje Brun Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Hei Ernst! Ja, jeg holder på å fikser Bodø-sceneryet, så det kan vel tenkes at vi kan få plassert de der etterhvert. Mye arbeid gjenstår, så det blir ikke noe annet scenery fra meg før jeg er ferdig med å forbedre ENBO Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Meget bra tiltak :-) håper at det blir flere Lørdager med store damer :-) vi ses og høres på MP & TS :-) Flotte bilder lagt ut av Paul-André :-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.