Skrevet 27. april 2010 14 år Skall fly Around The World! Jeg har bestemt meg for å fly around the world med Icelandair 757-200 reg TF-FII. Her er da flyplassene jeg skal fly innom: BIKF-BGSF-KBOS-KJFK-TXKF-KMIA-TNCM-SBEG-SBBR-SBGL-SAEZ-SAWE-SAWB-SCBA-SANL-SEST-MMBT-KSAN-KLAX-KSFO-KSEA-PHNL-PANC-RJAA-VHHX-RPLL-PGUM-PTSA-NFFN-YSNF-NZAA-YSSY-YMML-YBRM-WSSS-VTBS-VTSP-VOTV-OMDB-HAAB-HTDA-FVHA-FAJS-FACT-FNLU-DNMM-GOOY-GCLP-LPMA-LPFR-LEMD-LFMN-LFPG-EGLL-EDDF-ENGM-ENBO-BIKF Jeg har valgt å ha med 63 pax på turen. Dette kommer til å ta tid!
Skrevet 27. april 2010 14 år Hehe.Nice.PANC-RJAA med 757 uten winglets blir for langt.Der må du fly en med winglets:P. Jeg fløy den ruten...ca 3400NM hvis jeg ikke husker feil.757WL kan fly 3900NM ca.
Skrevet 27. april 2010 14 år Forfatter Jeg skal ta bilder, men jeg er ikke så flink på det å få god kvalitet. Jeg trykker bare på Prt Scr Hvis jeg hadde fått litt info om hvordan jeg får fine bilder, hadde det vært flott!
Skrevet 28. april 2010 14 år God tur, moro med prosjekter som tar litt tid. Gleder meg til bilder og rapporter.
Skrevet 28. april 2010 14 år Dette blir spennende! Gleder meg til og følge denne turen, med rapporter og bilder! God tur... :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.