Fredrik Edvardsen Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 Er helt hekta på Taake for tiden, får frysninger av tekstene som fremføres med bergensdialekt.Har fått et skikkelig Taake-kick i det siste jeg også, kanskje fordi det er typisk høstmusikk Ny skive ute i dag, om jeg ikke husker helt feil, hørte noen klipp fra den for en stund siden og den hørtes meget interessant ut. Hørtes ut som han har gått tilbake til Bjørgvin-stilen. Siter
Christian Paulsen Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Er helt hekta på Taake for tiden, får frysninger av tekstene som fremføres med bergensdialekt. Hmmmm, Bergen sier du... Er det muligens da et tidlig tegn på alderdom når jeg ikke en gang hører hvilket språk tekstene "fremføres" på her..? Hehe, husker jeg selv syns det var ganske morsomt at min gamle farmor klaget over at det bare var; "skrik, skrål, og piggtråd-musikk", da ABBA gikk på radioen... :grin: Nå er jeg altså tydeligvis der selv. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.