Gjest Eivind Oterhals Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Hei! Har vel vært en del poster om dette opp gjennom tidene, men det har jo kommet mange nye, så skitt au! Hvilket band er din favoritt? Dere kan nå få vite mitt: [size:14pt]Guns N' Roses[/size] Og da snakker vi det gamle, fra 80 og 90 tallet! Med gode gamle sanger som Locomtive, Pretty Tied Up, Coma osv... Mvh Eivind Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Mine favoritter: R.E.M. Bruce Springsteen Coldplay Vet ikke hvilket som er best :grin: Siter
Henrik Simonsen Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Coldplay og Superfamily! Sangene er mange, liker alle av Coldplay, nesten alle av Superfamily også, men noen av de beste er Taxi dancing, Guns Tonight og alle de andre :whistle: Siter
Audun Braastad Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Guns N' Roses Og da snakker vi det gamle' date=' fra 80 og 90 tallet![/quote']Som om jeg skulle sagt det selv! På andreplass hos meg ligger AC/DC Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Mer enig går det ikke ann å få det! :grin: Siter
Premium Medlem Daniel Svendsrud Skrevet 26. april 2010 Premium Medlem Skrevet 26. april 2010 2* Armin Van Buuren Siter
K J Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Armin Van Buuren er teknisk set ikke et band, men ellers er jeg enig, selvom jeg er blevet ganske stor fan af Paul Van Dyk på det sidste. Taler vi "rigtige" bands, så må det blive Pink Floyd så klart. Siter
A L Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 digger mitt eget storband! Big Boss Band! :grin: ellers er jeg glad i Stevie Wonder, ACDC, Guns N Roses, Dire Straits! Siter
Daniel Klepp Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Akkurat nå er det MEW sin nyeste plate som går mest på spillern, men hørte på JR Ewing sitt siste album (Maelstrom) på trening idag og fikk skikkelig energikick Even: Om du liker Club musikk må du sjekke ut Justice sin plate "cross", myyye mer interessant enn disse Trance Dj'ene Siter
Ole Jespersen Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 1. Tiësto 2. Armin Van Buuren 2. Klaas Og de som kan klassifiseres som band: 1. ItaloBrothers 2. Spencer & Hill Siter
Sindre Holberg Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Oii, det er noen det :grin: Ikke noen rank her: -Bruce Springsteen(evt med: and the E street band) -Dire Straits -Muse -Bon Jovi -Blue Man Group -D.D.E(er jo nesten trønder! :grin: ) -The Dubliners -Guns N´ Roses -Creedence Clearwater Revival Som dere ser, ganske ehh..variert Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Bon Jovi Linkin Park 3 doors down Gyllene Tider Hører på mye forskjellig igrunn men de er nok favorittene! Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 RUSH! Porcupine Tree Muse Kent Pink Floyd Mew Lista kunne bare fortsatt og fortsatt, men har nå lista opp de viktigste bandene for meg da. Siter
Kent-Ruben Johansen Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Tidenes (fremtidens) dj må da være Richie Hawtin! Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Týr! Har fått ganske sansen for vikingmetall og folk metall i det siste. Ellers er det ikke feil med Jimi Hendrix! :grin: Siter
Mads Hjemmen Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 [size:14pt]Dream Theater[/size], ingen over ingen ved siden av Siter
Ivar Lundby Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Hører på mange mindre band, All Friday, Oslo ESS etc. Litt større kan være band som Flogging Molly, jaa.... Det som fenger. Og jo . De får meg i fly humør. Flere som hører på Dos Gringos eller? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.