Tom Arild Hansen Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Haha! Endelig har jeg fått til å ta opp lyd med FRAPS. Jo-hooo! Da kan det hende det blir litt "filming" etterhvert. Moro. Dette er mitt første forsøk på å lage noe fra FS9 da. Brukte vel ikke all verdens av tid på verken flyturen eller redigeringen. Skulle bare teste ut litt. Tok av fra Fagernes og fløy nordvestover. Fikk trøbbel etterhvert, og måtte ned på et jorde [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5YKkPiteduE Siter
Mads Hjemmen Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 WOW! Jeg likte den! Spesielt når man så flyet utenifra med sånn rolig musikk! Epic! :grin: Siter
Even Rognlien Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Helt enig, denne var stemningsfull og fin! Bra redigert og rolige og pene motiver! Men tror du bør sjekke pitot-rørene, airspeed indicatoren din står på 0 :whistle: Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Flott video, og nydelig musikk. Fortsett slik. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 26. april 2010 Forfatter Skrevet 26. april 2010 Jøss! Takk for det folkens. Dette var jo smelt sammen ganske så fort Angående Pitotrørene: I know. Har kommentert det under kommentarer på Youtube. Skrudde på litt varme så fort jeg så det. Da ble det liv igjen gitt, hehe. Men takk alle sammen. Dette var hyggelig! Siter
Mads Hjemmen Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Fortell fortell om FSen din Hva har du innstallert? Hvordan specs har du? :grin: Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 26. april 2010 Forfatter Skrevet 26. april 2010 FSen min er ganske ordinær, og det samme er maskinen Slet med FSX i to år før jeg gikk tilbake til FS9. Sistnevnte fungerer som en drøm og maskinen kræsjer aldri. Bruker TH2GO over tre skjermer når jeg flyr, men dro ned størrelsen på vinduet til denne filmen. FS9 Norway Scenic Norway Quality Mesh Active Sky Evolution Ground Environment Pro Flight Environment nHancer Norske byer Norske veier ...osv. Dette er vel de addons jeg har aktivert akkurat nå. Maskinen er: Intel Core 2Duo CPU E6850 3.00 GHz 2.75 GB RAM nVidia GTX8800 Siter
AMO Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Veldig flott film, med en herlig stemning! Er det Thomas Dybdahl vi hører? Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 26. april 2010 Forfatter Skrevet 26. april 2010 Stemmer Aleksander. Mr Dybdahl. Min favorittartist! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.