Paul-André Tilrem Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 STOP THE PRESS!! Søndagsrute klar til kveldstur den 25 april. Vi starter opp på CYPS Pemberton. Deretter setter vi kursen vestover til Whistler før vi klatrer over fjellene og ned til CBB7 Tipella. Kursen går så til Harrison Hot Springs. Denne er ikke merket på kartet, så det er bare å følge etter. Videre for landing ved kaia ved Fort Langley CBQ2 1RL Point Roberts Airpark er neste legg før vi avslutter på KFHR Friday Harbor Amfibie er et must ettersom det blir vannlandinger. Her er C185F Amfibie og Beaver et bra alternativ. Friday Harbor tar og imot litt større damer for de som vil fly det, men det er begrenset med plass til MD11's Det er ønske om at klokken på server stilles til kl 07:00 lokal tid vestkysten. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Harrison Hot Springs ligger i sydenden av Harrison Lake - CAE7 For de som har VancouverX Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. april 2010 Premium Medlem Skrevet 25. april 2010 Aaah, bra initiativ Paul-Andrè ! Skal se om jeg rekker å banke rust av amfibie-wagonen, og skjære bort de verste tangkveilene rundt flottørene. Tror jeg kortslutta radio`n sist jeg var i lufta, så det er ikke sikkert jeg får kommunisert så mye. Men får jeg utysket i lufta, så er jeg synlig. Start kl 2000 ? Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 25. april 2010 Forfatter Skrevet 25. april 2010 Vi prøver å være i lufta mellom 2000 og 2015. Innflyging starter kl 1930. Har noe grønn overledning du kan prøve Ernst, men kan ikke love kvaliteten på den. Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 25. april 2010 Premium Medlem Skrevet 25. april 2010 Bra Paul-Andrè. Skal sett om jeg får vært med. Hadde vært fint med en langtur igjen. Hvordan kortslutter man radioen i fsx? Kjører over mic-ledningen med kontorstolen? Pål Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. april 2010 Premium Medlem Skrevet 25. april 2010 Hvordan kortslutter man radioen i fsx? ..... for å bedre innlevelsen prøvde jeg å fly med PCen oppi badekaret, men da jeg tok av med Carenados flottør-wagon begynte det å gnistre i øretelefonene, og jeg fikk en sånn rar følelse i kroppen. Etter det har det vært så merkelig stille rundt meg.... :grin: . Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 25. april 2010 Premium Medlem Skrevet 25. april 2010 Bare minner folket om denne. Samtidig nevner jeg at jeg kommer på, men litt sen. Tar dere igjen. Pål Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 25. april 2010 Forfatter Skrevet 25. april 2010 Bilder ligger på screenshotforumet. Siter
Christian Zhang Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Hva var IP adressen viss jeg blir med ? Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Du finner all informasjon for FSX mp-flight her: http://www.flightsimlan.com/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.