Gjest Philip Havig Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Hei ! Legger ut noen bilder fra en takeoff fra Frankfurt. Sceneryet er fra Aerosoft, og heter " Mega Airport Frankfurt". Parkert på gate, boarding Pushback fra gate Bilde fra pushback Take-off Vingen I lufta Siter
Joakim Hagen Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Fine bilder! Men prikken over I'en hadde vært der om du hadde AA på Siter
Gjest Philip Havig Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Er egentlig ikke så ny på FSX, men hva er AA? :grin: Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 AA er antialiasing. Er en funksjon som glatter ut ujevnheter. Du kan slå den på inne på settings. Men det største problemet med at det er så hakkete på bildet er at du bruker Photobucket. Siter
Even Rognlien Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Photobucket har ingenting på kvaliteten å si, så lenge du bruker riktige settings. Under "Upload images and videos" trykker du "More options" og velger den høyeste oppløsningen du ser der. Da slipper du at Photobucket resizer bildene dine - for det er det som kan ødelegge kvaliteten på dem Men ja, du trenger AA også Siter
Gjest Philip Havig Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Takk for gode kommentarer Skal prøve det dere sier Siter
Kenneth Rønning Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Anbefaler deg også å skaffe noe annet en original modellen til FSX, for den ser ikke noe særlig ut. Etter hva jeg ser er dette denne, men jeg vet jo at det ikke finnes noe særlig godt utvalg enda, men snart kommer jo PMDG sin modell og den kan jeg anbefale deg. Siter
Emil Topstad Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Om man f.eks kjøper Mega Airport Frankfurt, følger de trappene, og den mannen som står der osv med da? Så veldig tøft ut.. :grin: Siter
Even Rognlien Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Det er Aerosoft's AES (Airport Enhancement Services) Ganske tøft ja Siter
Gjest Philip Havig Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Jeg vet det, men her ikke funnet noen gode 737-modeller per dags dato. Men har vurdert å kjøpe Wilco sin A380. - Emil: Et mer detaljert bilde over hva som følger med(mer eller mindre, aner ikke om dette er alt:grin: ) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.