Gå til innhold

Takeoff fra Frankfurt

Anbefalte innlegg

Gjest Philip Havig
Skrevet

Hei !

Legger ut noen bilder fra en takeoff fra Frankfurt. Sceneryet er fra Aerosoft, og heter " Mega Airport Frankfurt".

Parkert på gate, boarding

2010-4-24_15-40-17-306.jpg

Pushback fra gate

2010-4-24_15-48-52-474.jpg

Bilde fra pushback

2010-4-24_15-49-40-247.jpg

Take-off

2010-4-24_16-4-26-286.jpg

Vingen :)

2010-4-24_16-8-11-321.jpg

I lufta

2010-4-24_16-9-9-123.jpg

Gjest Philip Havig
Skrevet

Er egentlig ikke så ny på FSX, men hva er AA? :grin:

Skrevet

Photobucket har ingenting på kvaliteten å si, så lenge du bruker riktige settings. Under "Upload images and videos" trykker du "More options" og velger den høyeste oppløsningen du ser der. Da slipper du at Photobucket resizer bildene dine - for det er det som kan ødelegge kvaliteten på dem ;)

Men ja, du trenger AA også ;)

Gjest Philip Havig
Skrevet

Takk for gode kommentarer ;)

Skal prøve det dere sier ;)

Skrevet

Anbefaler deg også å skaffe noe annet en original modellen til FSX, for den ser ikke noe særlig ut. Etter hva jeg ser er dette denne, men jeg vet jo at det ikke finnes noe særlig godt utvalg enda, men snart kommer jo PMDG sin modell og den kan jeg anbefale deg.

Gjest Philip Havig
Skrevet

Jeg vet det, men her ikke funnet noen gode 737-modeller per dags dato. Men har vurdert å kjøpe Wilco sin A380.

-

Emil: Et mer detaljert bilde over hva som følger med(mer eller mindre, aner ikke om dette er alt:grin: )

2010-4-24_15-32-24-24.jpg

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...