Skrevet 24. april 2010 14 år Flere en meg som ikke kommer inn på face<+ Jeg får beskjed om at siden ikke kan vises, krise. takk.
Skrevet 24. april 2010 14 år Var inne istad når du skrev, men nå kommer jeg ikke inn lenger. Funket med denne da: http://66.220.153.23/
Skrevet 24. april 2010 14 år Vært noe kodd med facebook i hele dag idag. Virker en stund for deretter å lukke ned nettleseren for så å åpne opp igjen. Deretter fungerer Facebooken i en liten stund før man må gjenta prosedyren
Skrevet 24. april 2010 14 år Forfatter Jeg kommer heller ikke inn, for noe dritt crazy Tja, nå er vel Facebook et av få nettsider som har svært lite nedetid i forhold til antall brukere og slikt, men det er slik jeg oppfatter det . Får håpe det løser seg snart .
Skrevet 24. april 2010 14 år Nå har de nettopp gjennomført en stor endring i kodene sine slik at Facebook kan synes enda bedre på internett, og vil bli en mer integrert del av internett istedenfor kun å være på en side. Bl. a. istedenfor å gå inn på Facebook og bli tilhenger av en internettside eller lignende trenger man kun å klikke på en Facebook-link istedenfor. Det er nok litt mye kjør mot serverne til FB på grunn av dette, og de har etter hva jeg har skjønt stengt ned noe av tilgjengeligheten slik at ikke serverne vil få det altfor travelt under oppdateringen.
Skrevet 24. april 2010 14 år Jeg mente ikke at facebook er noe dritt, men at det er kjedelig at dette skjedde akkurat nå
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.