Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er særdeles godt gjort at de skylder på norske myndigheter for at de ikke får hjelp i utlandet etter at de har prestert å kommet i den situasjonen de har kommet i. Sier vel mest om Inkompetansen til jentene, når de gjør noe sånn har de med å stå til rett for det, og for min del kunne de godt vært i fengsel enda lenger. At det er mulig å legge skyld på Norge for noe de har valgt helt på egenhånd. Herregud.

http://e24.no/kommentar/e24-kommentar/article3620000.ece

Skrevet

Ser ikke at staten Somalia griper inn for å forsvare overgripere og ransmenn av somalisk opprinnelse her til lands.

Så hvorfor skal egentlig Norge bry seg om å forsvare norske folk som gjør ulovlige ting i andre land.

Kjekt å vite egentlig hva skattepengene mine går til.

Skrevet

Dette er helt skrullete!

De må da jammen stå for det de har gjort selv :crazy:

Hadde disse kommet til Norge med dette stoffet kunne de jo for alt vi vet blitt drapsmenn, altså at stoffet ville tatt liv av andre mennesker, noe som det er stor mulighet for.

Det er på sin plass at disse blir tatt, og dømt.

De de faktisk mener er vel at de skulle "sluppet" staff, for og sone i Norge er vel faktisk ikke noe dom for seg.. :crazy:

Så nei, dette er ikke norske myndigheters feil.

Bur dem inne, og la dem svi for det, er nå min mening.

Fysj! ;)

Skrevet

Altså, dette stoffet (kokain?) som de hadde tenkt å smugle inn i Norge, vil jo bli solgt videre, før det til slutt selges på gata, etter det så er det en SJANSE for at folk kan dø av det, og da er de jo også disse som blir drapsmenn sammen med de andre som jobber med og få dette partiet ut på gata.

MEN (!) jeg har ikke uttalt meg om at disse i dag er drapsmenn!

Og, det er litt vanskelig og svare på akkurat det du sier der, om lovelige økser og våpen. For om den lovelige pistolen kommer i feil hender, så vil jo den som dreper da bli morder. Men den som selger denne lovelige varen, kan jo ikke kalles morder da.

Men man kan jo ikke sammenligne en lovelig vare med en ulovelig vare i denne sammenheng.

Skrevet

Beklager, men jeg klarer ikke å ha noen som helst medlidenhet ovenfor disse jentene. Hadde det vært 1 kilo kokain så kunne jeg kanskje tro at de ikke visste om det. Men 23? Ikke pokker.

Beklager, men det eneste jeg har å si er: You've made that bed, now lie in it.

Når man er så til de grader dum, så har en seg selv å takke.

Skrevet

Strandede Nordmenn i utlandet har alltid fått bistand via utenriksstasjoner og Sjøfartskirker. Ha også i bakhodet (dog ikke i dette tilfellet, men muligens i Kongo) at utbredt korrupsjon også muliggjør en god pris på uskyldig dømt. Dette kan skje med alle som er ute å reiser og vil tro de fleste hadde brent av litt skattepenger i en sånn situasjon;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...