Skrevet 23. april 2010 14 år hei! Må å grunn av andre problemer med Pcen formatere. Har snart runda GTA, og hvordan kan jeg da lagre spiller til etter at jeg har formatert? Slik at jeg slipper og starte helt på nytt
Skrevet 23. april 2010 14 år Gjetter jeg helt villt, men er vel en save folder til gta i "dokumenter"
Skrevet 23. april 2010 14 år Forfatter Ja, vil tro det jeg også. Men er greit og være sikker. Er tross alt mange timer gaming bak der :grin:
Skrevet 23. april 2010 14 år På Vista ligger save-filene til GTA4 i mappen C:\\Users\\\\AppData\\Local\\Rockstar Games\\GTA IV\\savegames
Skrevet 23. april 2010 14 år Prøv C:\\Documents and Settings\\\\Local Settings\\Application Data\\Rockstar Games\\GTA IV\\savegames
Skrevet 23. april 2010 14 år Holder ikke bare med den mappen. Les denne guiden. http://www.burnmind.com/games/how-to-backup-your-grand-theft-auto-iv-saved-games
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.