Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mellom eksamen, studier og ny jobb som pressefotograf klarer jeg ikke å finne tid til å fly simmen min, har ikke en gang tid til å installere FS snufs.

Gid sommerferien kommer fortere en normalt..

Post massevis av bilder fra simturen deres, da kan en i det minste kose seg over andres aktiviteter...

Skrevet

Godt å høre at det er andre enn meg som har det trangt på agendaen. Grattis med ny jobb Tom! Har med tungt hjerte måtte simulatoren stå en stund, men tar meg til imellom til å benytte muligheten til å benytte simulatoren til å trene. Dog, tiden jeg ikke bruker foran simulatoren går jo med til å holde virkelige fly på vingene, så jeg kan ikke si at jeg lider noe stort "tap" i den forstand. :grin:

Andre som har det travelt i disse dager? Kom med din historie! ;)

Skrevet

Har fint lite tid til sim jeg også. Mye å gjøre på skolen (IB er morsomt!), er fortsatt 1 måned til eksamen, heldigvis ikke avsluttende enda, legg til at jeg holder på med billappen også så blir det lite tid igjen. Det lille jeg eventuelt har av tid bruker jeg på StarCraft II, trening og søvn/moro.

Skrevet

Er ikke så mye tid her heller, sitter med tentamener og prosjekter trøkt opp i halsen her, men snart er VG3 Allmenn ferdig! :D

Men... Alltid et men, skal i militæret til sommeren!? Huff, det blir hard og ikke kunne ha fs som et tidsfordriv og nytelse.. :cry: :grin: Og ikke minst et irritasjonsmoment når ting ikke fungerer :grin:

Skrevet

Hvilken linje går du, Tommy? Jeg går realfag og man kan trygt si at lærerne begynte og stresse med heldagsprøver og innleveringer i siste liten. Fullt kjør helt fram til muntligeksamen, til og med i russetiden! Jeg blir ikke overrasket om jeg går et halvt år uten å åpne FS, men så er jeg langt fra like "avhengig" av det som for et par år siden. Forhåpentligvis blir det litt ekte flyging om noen måneders tid, dersom jeg kommer igjennom høstopptaket på UiT.

Skrevet

Hehe, ja, avhengigheten var verre før, men det er fremdeles godt med en liten landingsrunde :cool: Går Samfunnsfag, har Politikk, geofag og Engelsk. :) Satser også på og få begynt med ekte flygning til neste sommer, da er det til Unaiten og Hillsboro! :D

Skrevet

Hjælp, sitter her en sen fredagskveld, det kjør i fingrene etter å installere FS, begynne å painte, fly korte og lange turer, fly vfr og på vatsim. Bare det å sitte ATC har jeg nesten ikke gjort på et halvt år snart.

Men.. Så var det tiden da, vet jo at jeg ikke får tid til noe og da kan jeg vel vente litt argh!!

PS..

Og tror du pina dø ikke USB disken hvor alt ligger har daua, får ikke kontakt etter at jeg tok recovery her og dagen..

Dobbel argh!!!

Skrevet

Er også ganske opptatt for tiden. Har tatt 50 studiepoeng dette semesteret (30 er et normalt semester), i tillegg til at jeg har deltidsjobb, noe som kombinert blir nesten en 200% "stilling". I tillegg er jeg aktiv i Røde Kors og har flere verv i hjelpekorpset, så jeg har normalt flere kvelder i uken som går med der. Interessant nok går jeg på linjen "Simulering og spill" på høyskolen i Buskerud, men blir lite tid til flysimulator der :P. Holder på å utvikle demoen til et spill nå, har akkurat begynt på selve utviklingsfasen, og det skal være ferdig om tre uker, så jeg har nok å holde på med. I tillegg er det 4 andre eksamener de 2 første ukene i mai.

Men satser på en del dårlig vær og flightsim i sommer, da er det bare fulltidsjobb :grin:

Skrevet
Holberg.. Det handler om å sette grenser from the very beginning!

Du må si' date=' at du skal ha så og så mye tid på en uke, som er reservert hobbyen din grin[/quote']

Som Tom sa. Det er lettere sagt en gjort ;)

De har vel rett på sin dose oppmerksomhet de også, forsåvidt helt greit :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...