Aslak Iversen Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 http://www.dagbladet.no/2010/04/22/nyheter/utenriks/aske/fly/11399279/ Kanskje ikke noe nytt? Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 :grin: Utrolig... Men mange kommer fortsatt til og velge Ryanair.... Siter
Emil Topstad Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Unskyld at jeg sier det, men at den dusten der kan styre et så stort selskap er for meg helt ubegripelig! Siter
Geert Rolf Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Apart from paying expenses, do they bring you home? A quote from Dutch press. (translated to english by translate.google.com) > BARCELONA - It may still take two weeks stranded Ryanair passengers can fly back to the Netherlands. At the airport in Girona, near Barcelona, showed up Monday hundreds of Dutch travelers. > > ''It's a huge mess. After two hours in line to have stopped we were told that we are only able to fly on May 3''said the Dutch tourist Diane Nijhuis Tuesday from Barcelona. > > According to Nijhuis is impossible to get in touch by telephone with Ryanair. > > ''The only information on the website is that we have to book new tickets. Where and how, is nowhere mentioned.'' > > For the ANP had Ryanair not available for comment Tuesday morning. > > The Irish low cost carrier, according to Nijhuis slow to repatriate because there are hardly any flights free seats available. > > Meanwhile, she and her friends place in a bus to get to know. On the night of Wednesday, they travel back to the Netherlands. Siter
Jan Gulliksen Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Unskyld at jeg sier det, men at den dusten der kan styre et så stort selskap er for meg helt ubegripelig! Det er "den dusten der" som har skapt suksessen Ryanair .... Siter
Kenneth Rønning Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Unskyld at jeg sier det, men at den dusten der kan styre et så stort selskap er for meg helt ubegripelig! smirk Det er vel faktisk snarere dette som gjør han i stand til å drive et såpass stort selskap, dessverre. At folk ikke lærer derimot er meg et under. Siter
A L Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 hehe, helt riktig Jan! RyanAir er ett billigselskap i værste klasse (eller beste, kommer ann på hvordan du ser det). Da må man også kanskje regne med at sånne ting skjer. Derfor jeg aldri flyr med ryanair Siter
Emil Topstad Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Det er "den dusten der" som har skapt suksessen Ryanair .... Hehe, ja, er ikke det rart? Siter
Gjest Mats Brendesæter Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Jeg syntes det er rimelig tenking. Hvorfor i alledager skal han betale tilbake mange millioner for myndigheten stenger ett luftrom. Det er ikke selskapets feil at flyene deres ikke er ute aa flyr. Og som an sier, inkludert i prisene hos SAS faar man gjerne bilett forsikring. Dette er IKKE inkludert i Ryanairs priser. Siter
Torstein Farsund Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Dette var et PR-stunt for å sette søkelys på idiotien rundt det at flyselskapene skal betale for forpleining for passasjerer som ikke kommer hjem: http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10000585 En tilsvarende latterlig regel vil du aldri finne i en hvilken som helst annen bransje enn luftfartsbransjen. Kanskje de europeiske luftfartsmyndighetene kommer på bedre tanker når de ser hvor mye dette koster flyselskapene, i hvert fall når de ser hvor hardt det rammer de store og tunge som har minst å gå på fra før. At personer her inne makter å kalle en genial forretningsmann for en dust, sier vel mer om dem selv... Siter
Rune Koppen Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 http://schchng.ryanair.com/refweb.asp Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.