April 20, 201016 yr Kom over denne i dag. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/vestfold/1.7087708 Takk og lov for at ihvertfall NOEN i samferdselsdepartementet har litt vett mellom øra, og ikke raserer veteranflymiljøet her i landet. Få ting som får meg til å smile som lyden av Dakotaen som kommer tøffende over himmelen her i Larvik hver onsdag ettermiddag sommeren igjennom.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.