Christian Zhang Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Hva skjedde her!? Hvorfor skjer dette!? Hvordan fikser jeg dette?? Skulle jo fly i VATSIM. Trenger hjelp for og få dette bra. Siter
Anders Henriksen Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Åpnet du FSinn fra flightsimulatoren? Altså først når du er inne i simmen trykker du ALT og får opp menyen så velger du fsinn via addon om jeg ikke husker feil. Du må altså ikke åpne disse utenom simmen. Jeg er dog ingen ekspert på fsinn (bruker selv squawkbox) så forbehold mot feilinfo Siter
Christian Zhang Skrevet 24. april 2010 Forfatter Skrevet 24. april 2010 Nei, funket forsatt ikke. Samme problem Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 24. april 2010 Skrevet 24. april 2010 Du kan jo prøve å laste ned filen, men resulterer sikkert i en annen fil som mangler. http://windowsxp.mvps.org/comdlg32.htm Vet ikke hvor seriøs denne siden er så ta gjerne et virussøk på fila før du innstallerer Siter
Christian Zhang Skrevet 25. april 2010 Forfatter Skrevet 25. april 2010 Fikk et nytt problem, men gjelder det samme og har installert den der comdlg. Hjelpe med det? Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 win7 eller Vista? I så fall, sjekk at FSInn får kjøre med administrator-rettigheter. Spesifikt de filene du bør sjekke dette på er: - FSFDTCP.exe - FSInnUIVVL.exe - FSInnUI.exe - FWINN.exe Siter
Christian Zhang Skrevet 25. april 2010 Forfatter Skrevet 25. april 2010 Nå fikk jeg til og komme inn på control panel på start og samtidlig in på SET. Kjørte som administrasjon. Skal prøve og logge meg inn på VATSIM og se om det funker. Jeg bruker vista. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.