April 17, 201016 yr Tenkte å ta meg en tur ut for å ta litt bilder, er jo ofte mye spennende på søndagene! Noen som blir med? [color:#FFFFFF]Hahahhahha, kanskje for å nyte stillheten ja![/color]
April 17, 201016 yr Det er jo sikkert litt spennende der, men når alt står parkert blir det fort litt kjedelig:)
April 17, 201016 yr Må nok vente til Mandag eller Tirsdag. Ser ut som Gardermoen blir stengt i noen dager fremover. Vulkanaske i luftrommet.
April 17, 201016 yr Author Haha, har dere ikke vært her lenge nok til å sjekke innlegg etter hvit tekst?
April 17, 201016 yr Nei, der gikk jeg fem på! Neb skjønte det var noe, alle på flightsim er mer eller mindre oppdatert på flyverden... [color:#FFFFFF]Morsomt [/color]
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.