Skrevet 16. april 2010 14 år Mulig mange av dere har gjort dette mange ganger, men naa maa jeg faa skryte litt av meg selv. Landa nettopp paa ENVA etter 11 timer i lufta med min B767-300ER fra KMIA paa VATSIM Uten aa gaa fra cockpiten i mer enn 5 minutter. En milepael for meg :grin:
Skrevet 16. april 2010 14 år Hadde jeg aldri giddi i flightsim. Flyr jeg transatlantisk, stiller jeg inn A/P og skrus så på 16x time speed.
Skrevet 16. april 2010 14 år Nais, så deg på VATspy. Lengste jeg har fløyet er ENVA-GCLP uten og ha forlatt pc'n 1 sekund!(Y) HAr også fløyet til Dubai fra Oslo, men da var det definitivt bruk av x16 osv. :grin:
Skrevet 17. april 2010 14 år Forfatter Hehe. Ble litt FS overdose ja gitt. Man så har jeg gjort det nå da.
Skrevet 17. april 2010 14 år Det lengste jeg så langt har fløyet er antakelig VTBS-EGLL. Andre langturer inkluderer EGLL/ENGM/EKCH-RJAA, RJAA-NZAA samt andre ikke riktig så lange turer...
Skrevet 17. april 2010 14 år Jeg kan naa skryte av en del langeturer, Frankfurt - KORD, KMIA, KMSP, KEWR, KJFK, MEX, KATL, KSFO osv.. de samme er ogsaa floeyet fra andre Europeiske flyplasser. Men jeg har aldri sittet foran dataen. Jeg spiser, henger med venner, er paa skolen, ser film, alt mellom himmel og jord. Sover...
Skrevet 17. april 2010 14 år Har blitt er par lengre turer, de fleste på VATSIM, og da er det kun vekk fra data for og gjøre småting, så jeg holder meg innenfor 30 min kravet:)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.