Fredrik Rise Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Mulig mange av dere har gjort dette mange ganger, men naa maa jeg faa skryte litt av meg selv. Landa nettopp paa ENVA etter 11 timer i lufta med min B767-300ER fra KMIA paa VATSIM Uten aa gaa fra cockpiten i mer enn 5 minutter. En milepael for meg :grin: Siter
Jonas Renhult Skaug Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Hadde jeg aldri giddi i flightsim. Flyr jeg transatlantisk, stiller jeg inn A/P og skrus så på 16x time speed. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 Nais, så deg på VATspy. Lengste jeg har fløyet er ENVA-GCLP uten og ha forlatt pc'n 1 sekund!(Y) HAr også fløyet til Dubai fra Oslo, men da var det definitivt bruk av x16 osv. :grin: Siter
Fredrik Rise Skrevet 17. april 2010 Forfatter Skrevet 17. april 2010 Hehe. Ble litt FS overdose ja gitt. Man så har jeg gjort det nå da. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Det lengste jeg så langt har fløyet er antakelig VTBS-EGLL. Andre langturer inkluderer EGLL/ENGM/EKCH-RJAA, RJAA-NZAA samt andre ikke riktig så lange turer... Siter
Gjest Mats Brendesæter Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Jeg kan naa skryte av en del langeturer, Frankfurt - KORD, KMIA, KMSP, KEWR, KJFK, MEX, KATL, KSFO osv.. de samme er ogsaa floeyet fra andre Europeiske flyplasser. Men jeg har aldri sittet foran dataen. Jeg spiser, henger med venner, er paa skolen, ser film, alt mellom himmel og jord. Sover... Siter
Lars Hassel Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Har blitt er par lengre turer, de fleste på VATSIM, og da er det kun vekk fra data for og gjøre småting, så jeg holder meg innenfor 30 min kravet:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.