Per-kristian Jensen Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Må vel svare Bodø Glimt selv om det går dåli for dem nå. Siter
Tom Knudsen Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 En by, et lag Vålerenga i mitt hjerte!!!! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Its only one United' date=' its only one United, ITS ONLY ONE UNITED... <3[/quote'] Ja, stemmer det: Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 MFK - Molde fotballklubb Manchester United Siter
Christian Zhang Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Rosenborg BK og selvfølgelig Chelsea FC Siter
Kenneth Rønning Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Må vel svare Bodø Glimt selv om det går dåli for dem nå. Hehe, er jo flott lag det, de gir jo tross alt Rosenborg 6 poeng hver sesong så . Men alle har sin smak . Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Kenneth R: tror ikke RBK får noen poeng fra Bodø Glimt i år. får håpe di vinner Adeccoligaen så får vi i alle fall 2 lag i fra nord norge med i toppligaen i alle fall. Siter
Tom Knudsen Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Ja, stemmer det: Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssss Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Brann, også håper jeg jo så klart det skal gå bra med Løv-Ham. Følger ikke så veldig med på utenlandsk fotball, men Fulham om jeg måtte velge. Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Har kun vært på fotballkamp en gang i hele mitt liv og det jeg husker best var de gode pølsene. Derimot er de andre i familien min svært fotballinteresserte så for å irritere meg meldte de meg inn i Brann's supporterklubb. Tror jeg fremdeles betaler kontigent, så da får jeg vel si at laget er Brann. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 tror ikke RBK får noen poeng fra Bodø Glimt i år. får håpe di vinner Adeccoligaen så får vi i alle fall 2 lag i fra nord norge med i toppligaen i alle fall. Hehe, ikke i år nei. Det er vel nærmest sagt umulig, uansett hvor mye de prøver :grin: :grin: ^^. Men neste år både håper jeg og regner jeg med Bodø/glimt er i Tippeligaen, en ting er iallefall klart, jeg synes så til de grader de fortjener og være i Tippeligaen. Men da blir det jo 6 poeng til Rosenborg da . Siter
Audun Grun Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 Her i Norge er det VIF som gjelder, men følger mest med på PL og Blackburn Rovers har alltid vært det store laget =) Siter
Premium Medlem Frank Kristiansen Skrevet 18. april 2010 Premium Medlem Skrevet 18. april 2010 LSK og Liverpool... Siter
Andreas F Berger Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 MFK - Moss Fotball Klubb Liverpool Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.