Skrevet 14. april 2010 14 år Its only one United' date=' its only one United, ITS ONLY ONE UNITED... <3[/quote'] Ja, stemmer det:
Skrevet 14. april 2010 14 år Må vel svare Bodø Glimt selv om det går dåli for dem nå. Hehe, er jo flott lag det, de gir jo tross alt Rosenborg 6 poeng hver sesong så . Men alle har sin smak .
Skrevet 14. april 2010 14 år Kenneth R: tror ikke RBK får noen poeng fra Bodø Glimt i år. får håpe di vinner Adeccoligaen så får vi i alle fall 2 lag i fra nord norge med i toppligaen i alle fall.
Skrevet 14. april 2010 14 år Brann, også håper jeg jo så klart det skal gå bra med Løv-Ham. Følger ikke så veldig med på utenlandsk fotball, men Fulham om jeg måtte velge.
Skrevet 14. april 2010 14 år Har kun vært på fotballkamp en gang i hele mitt liv og det jeg husker best var de gode pølsene. Derimot er de andre i familien min svært fotballinteresserte så for å irritere meg meldte de meg inn i Brann's supporterklubb. Tror jeg fremdeles betaler kontigent, så da får jeg vel si at laget er Brann.
Skrevet 14. april 2010 14 år tror ikke RBK får noen poeng fra Bodø Glimt i år. får håpe di vinner Adeccoligaen så får vi i alle fall 2 lag i fra nord norge med i toppligaen i alle fall. Hehe, ikke i år nei. Det er vel nærmest sagt umulig, uansett hvor mye de prøver :grin: :grin: ^^. Men neste år både håper jeg og regner jeg med Bodø/glimt er i Tippeligaen, en ting er iallefall klart, jeg synes så til de grader de fortjener og være i Tippeligaen. Men da blir det jo 6 poeng til Rosenborg da .
Skrevet 18. april 2010 14 år Her i Norge er det VIF som gjelder, men følger mest med på PL og Blackburn Rovers har alltid vært det store laget =)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.