Skrevet 13. april 2010 14 år Ja, hvem heier dere på, hvem er klubben i ditt hjerte? Her er det MFK for alltid!
Skrevet 13. april 2010 14 år For meg er det CHELSEA og Viking, men er mest interessert i den engelske ligan
Skrevet 13. april 2010 14 år Forfatter Stemmer, er dommer ja:P hvordan vet du det:P? Tok kursene i 2009! Vålerenga hadde flaks igår! Det var hands, når til og med spilleren som scoret innrømmer det!
Skrevet 13. april 2010 14 år Forfatter Eirik - C Varvik skrev: Sk Brann og Barcelona såklart. Hvem ellers? En av de andre klubbene i Verden :whistle:
Skrevet 13. april 2010 14 år Forfatter Ikke idag, men i 2009:) Hvilket kurs var det idag? Har ikke fått noe om noe kurs idag:P
Skrevet 13. april 2010 14 år Er ikke noen hardcore fotball fans, men følger jo med på hvordan det går med Sandefjord Fotball, selv om antall spillere fra Sandefjord er heller lite.
Skrevet 13. april 2010 14 år vel, et seriøst innlegg fra min side, om tema Vestnes-Varfjell, MFK og Manchester United Its only one United, its only one United, ITS ONLY ONE UNITED... <3
Skrevet 13. april 2010 14 år Hva skjer med at de fleste heier med enten Arsenal, Chelsea eller ManU? Jeg heier på Brann og West Ham United!
Skrevet 13. april 2010 14 år Hva skjer med at de fleste heier med enten Arsenal, Chelsea eller ManU? Mest gamliser som gjør det er det ikke? :grin: Hammers er kule.
Skrevet 14. april 2010 14 år Hva skjer med at de fleste heier med enten Arsenal, Chelsea eller ManU? Ja det er trist at folk bare har øyne for de beste lagene i England, spesielt siden det er så mye bra lag lengre ned på tabellen. For min del er det Liverpool som er laget :grin: :crazy: (Tragisk sesong og tragiske helvettes pengegriske amerikanere(ihvertfall en ting vi og unitedsupporterne kan være enige om)). Born [color:#FF0000]Red[/color] Live [color:#FF0000]Red[/color] Die [color:#FF0000]Red[/color] [color:#FF0000]Liverpool 'till I die.[/color] Yanks Out!!!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.