Lars B. Frostad Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Herlig Gofi! Grattis med ny lekker Passat CC, vi får møtes en gang i sommer - med hver vår lekre ny "sorte". CC'en skiller seg utvilsomt designmessig fra "vanlig" Passat. (Og nå slipper du å tenke på EU-kontroll før i 2014 ser jeg, fristen er: 31.5.2014 for bilen din. Her i Sverige må jeg ha S80'en inne i 2013, neste gang i 2015.) Siter
Lars B. Frostad Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Kristian: som jeg skrev i innlegget mitt, fristen for EU-kontroll. Det er en av "fordelene" med ny bil, at slike kjedelige ting er laaangt unna.. Siter
K J Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Yes, got that. Men jeg ved ikke hvad EU kontrollerer... Siter
Lars B. Frostad Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Kristian: EU-kontroll (eller Periodisk kjøretøykontroll som det egentlig heter), er det samme som hva dere i Danmark kaller "Bilsyn". Siter
K J Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Roger that :crazy: :grin: Da blev jeg lidt klogere i dag også! Siter
Christian Paulsen Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Gratulerer med ny og fin bil ja Geir. Passat har vel i grunn alltid vært litt undervurdert, men har gått fra å være traust gubbebil/familiebil og fattigmanns-Audi, til noe som både er populært og som står seg bra. Den CC-modellen syns jeg er veldig fin, og virker som en god kombinasjon av komfort og sportslighet. Nå får du kjøre pent da. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Gikk på en smell med den pent kjøringa ja....huff og huff... Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Nja det er ikke mye og fortelle, en tur over fjellet....fikk bilen dagen før jeg dro til vegas, så den sto og venta på meg i 10 dager, så var det jomfru tur over fjellet til bergen, med elektronisk dempersystem i sport, og aktiv bruk av F1 giringen, så sto dem der gitt....:-) Siter
Lars B. Frostad Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Nei æsj da, pokker til uflaks.. Da røk det noen tusenlapper ja, og evt. fikk du noen prikker - men så lenge ikke lappen røk; så får man trøste seg med det. Du får ta en tur med båten over til Danmark etterhvert, varme opp med 130 km/t motorveien der - og så en liten tur på autobahn i Tyskland; kan fort bli like billig "morro" det. He he, men det finnes jo selvsagt baner osv. i Norge man kan teste bilen på, men er det like morsomt - nei! :cool: Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 Kommer det noe bilder eller påsan? Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. august 2010 Skrevet 8. august 2010 Agnor tokk noen coole bilder her om dagen, flink kar..... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.