Gå til innhold

Passat CC

Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Noen med erfaring på denne? 140 TDI DSG.

Skrevet

Ja PASSAT CC er utrolig lekker, spesiellt i Carat-versjonen

og Sort metallic - utrolig nydelig. En av de bilene, som

ser langt dyrere ut - enn den faktisk er. Synd at det

er såpass lite Passat CC på veiene, men den koster jo

fort en del i Norge desverre.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Det er svart Perlemor CC med Carat og alt som finnes av utstyr inkl stor navi og kamere etc. Skal ned og hente 140 Hk nå, og så skal jeg prøve 170 til uka....men uansett , Golfen min med godt over 200 diselhester NM som en traktor kan ikke sammenlingnes på ytelse.....så jeg tror faktisk at jeg bare innser at jeg ikke skal ha noe mere en 140 Hk i CC...Lappen min ser ut som en sil, og tåler ikke mere....så sier de at 140 med dsg faktisk går bra....så vi får se...skal ned og hente den nå..

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Ja da var 140 CC testet og jeg må si at motor er egentlig nokk på 140, fin moment kurve og nydelig DSG kasse, mangler kansje bitte litte granne på sammhandling mellom DSG og moment i Sport. Nydelig og kjøre og enormt pressis i både overstearing og understearing, har testa yttergrensene i en del vanskelige kurver og jeg vet når det slipper for og si det slik..humre humre... Meget bra bil, skal ha meg en slik ein. Men skal teste 170 også, da jeg syntes denne manglet litt i det som er forbikjørings område 70-90, men det er jo tross alt en tung bil, loaded med utstyr.....skikkelig digg....skal ta litt bilder i morgen......Lane assist gjør jo at du slipper og holde i rattet...he he look am driving with no hands. :grin:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Da blei det 140 DSG...ja ja, begynner og dra på alderen ja, gubbe bil.

Skrevet

Gratulerer med ny bil.

Jeg har kjørt en del Touran med 140 dsg, og den kombinasjonen har mye å gi uansett. I tillegg går det ikke an å bli lei av de fantastiske linjene på cc, gubbe eller ikke.

Håper på bilder og omtale.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jepp, har ikke fått min enda men har fått lurt meg til en møller sin utstillings bil, og den er maks spekket....så gleder meg ja......i løpet av en uke eller noe så står den vell på gårdsplassen...

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jeg tokk meg ikke råd til 170 HK, forlater en GT Disel golf med ca 220 hk og tett opptil 500NM så det blir ikke det samme med 170 på den tunge øsa her, så syntes jeg at 140 TDI var en grei sak, jeg er blitt en gammal gubbe og må ta konsekvensene...he he

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hva koster dette Timmy, den var bare drit fet.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Kjenner du noen i tollen og Andreas? :grin:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Nei det var det da...ha en fin dag

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Ok, jeg så den så dyr ut ja....en mil svenske pesos er mye pæng, er vell sikkert 1.6-1.7 i skikkelige penger.

Men i dag står CC'n på gårsplassen, henta den i dag.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Tja , kan dere se dette da? er fra fjesboka Bilde 1

Bilde 2

Eller kan jeg legge det ut et annet sted?

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Ja man lærer hver dag :-)

BOBLE 1

Boble 2

Ellers så er det bare og søke meg opp på fjesboka...

Dette er jo en fireseter, så det er greit og sitte bak, det er sports seter og div bak også.... Bak

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...