Andrew Thomsen Skrevet 12. april 2010 Skrevet 12. april 2010 Tester ut Teamspeak på OFKL serveren, får ikke logget meg på. Håper jeg ikke må styre masse med porter og slikt? Eller er det et annet passord på Teamspeak enn på FS serveren? Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 12. april 2010 Skrevet 12. april 2010 Trenger ikke passord på Teamspeak-serveren, men serveren er for Teamspeak 2 og ikke konvertert til Teamspeak 3 enda. Det er to ulike server-applikasjoner. Derfor får du ikke koblet til med Teamspeak 3 Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 12. april 2010 Skrevet 12. april 2010 Teamspeak 3 har en masse sikkerhets issues, derfor er denne ikke satt i drift enda. Siter
Helge Sakkestad Skrevet 12. april 2010 Skrevet 12. april 2010 Det forklarer hvorfor jeg ikke fikk koblet til med TS3 for noen måneder siden... :whistle: Siter
Andrew Thomsen Skrevet 12. april 2010 Forfatter Skrevet 12. april 2010 Hehe, Danke Sehr - til dere her og dere på Teamspeak! Da laster jeg ned TS2 og prøver igjen :smile: EDIT: Ja da går det så det griner. Lasta ned Teamspeak2 og oppgraderte exe fila. Kjøpte ellers Koss headset & mic, da Koss er en "gammel venn"...har vel hatt 3 stk Porta Pro hittil. Tar meg en tur med Otter'n om litt. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 12. april 2010 Skrevet 12. april 2010 Koss...er du Lørenskauen gutt Andrew? Siter
Andrew Thomsen Skrevet 13. april 2010 Forfatter Skrevet 13. april 2010 Jeg kjenner noen Lørenskog gutter fra skolegang og NSB (godt jeg slutta der ja!)...men sport har jeg ikke snøring på :whistle: Ellers født i Oslo, men holder meg på Sørlandet, mellom ENCN og ENLI. Første Koss headset ble innkjøpt i en HiFi sjappe i Storgata, Oslo, cirka 1988. Har forbrukt 3 Porta Pro i ettertid. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.