Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten warning....

Det kan virke som det er en bug med Qualitywings sin 757 ServicePack 1 og kombinasjon FSX Multiplayer server. Jeg og Mathias har testet en del på dette i kveld, og det medfører som oftest at FSX crasher (både din og andres FSX).

Jeg har forøvrig postet en sak om dette på QW sitt forum, så inntil vi får svar derfra er det kanskje lurt at alle holder dette flyet unna serveren. Da unngår vi å ødelegge for andre som benytter fly som funker.

Øystein

Skrevet

Etter litt mer testing viser det seg at noe ikke stemmer overens og skaper kræsj om man har QW757 SP1 innstallert. Problemet rammer deg også om du har QW757 SP1 innstallert og også forsøker å starte og logge inn med Level-D 767. Avinnstalleres QW757 SP1 så er problemet borte.

Vi har gjort QW oppmerksom på hva vi har funnet ut så langt og håper at dette løser seg raskt og fikses :)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Det var bra dere fant ut dette selv. Jeg ser ofte at det er software på deres pc som krasjer både Mp og andres sessioner.

(" Dere" er ikke Jan og Øystein, men brukere)

Men har bevist holdt litt fred om dette, som regel så klager man over at jeg ble hivd ut av serveren, spessielt de som har telenor. (Og bor i nærheten av Øyern :grin:) Men man blir skjelden det, man disconnecter selv. Jeg har full track på trafikk flyt.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Active Sky er en stor synder. Og gennerelt alt som er av AI tillegs pakker. Men noe har jeg fått luka vekk. Vi får i felles skap lage oss en checklist...:-)

Skrevet

Opplever i kveld at noen blir hivd ut av server`n og for store problemer med å komme inn igjen (alt krasjer) jeg ble også hivd ut etter en hel dag uten problemer ?? dette er veldig irriterende.. jeg skal ikke nevne noen ting utover dette men syns at man bør respektere ting som er blitt nevnt på forumet om problemet, dette gjelder det Øystein har skrevet om på dette forumet.. derfor anbefaler jeg at alle holder seg unna mp server`n med denne flytypen som er nevnt, før dette blir fixet og er i orden... Håper at dette løser seg raskt og at vi slipper sånne problemer...

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hei folkens. Som tidligere nevnt denne 757 er bannlyst på serveren til det er kommet kontra melding. De som har skrevet denne ( programert) har i beste fall hvert drita når det kommer til det og forholde seg til standarer. Om ikke dette overholdes så byttes det passord i morgen på serveren.

Skrevet

Til informasjon så skal QW757 testes med utviklerene fra Qualitywings i kveld på Jan Arild sin server (IKKE FLG-SERVEREN). Vi kommer til å bruke Teamspeak kun for kommunikasjon.

Inntil utviklerene har fått rettet på sitt produkt må INGEN bruke flyet på FLG-serveren.

Skrevet

Siste nytt fra Qualitywings:

De har gjort tester igjen nå og klarer ikke å lokalisere feilen på nåværende release av modellen. Parallelt lager de en ren FSX-versjon av 757-flyet, og den har de også testet i helgen mot Multiplayer i FSX. Den har ikke denne feilen og fungerer i tidlig test-release mot Multiplayer. Denne rene FSX-versjonen er fortsatt under utvikling, så vi må smøre oss med tålmodighet en stund til...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...