Christian Zhang Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Hvor kan man finne RC 737 fly ? I paintkit SAS kan være fint også. Siter
J S Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 bygg fly rc fly jeg holder på med f18 bygger det av depron 6 mm man får det på nettbutik eller hente det Siter
J S Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 har har du noe veldig fint 737 rc ikke sas men jævlig fin veldig lik ontlig Siter
Christian Zhang Skrevet 9. april 2010 Forfatter Skrevet 9. april 2010 Hva kan en 13 åring med det da Jonas, og bygge ett RC fly? Kan ikke det da Siter
J S Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 jeg er 14 år jeg har scala cessna 182 150 cm vingespenn holder på og lage f18 av depron men fin noe PDF akriv av 737 rc fly på internet print ut og teip sammen også stikke og kjøpe depron plater og bygg også senere male EASY? Siter
Christian Zhang Skrevet 9. april 2010 Forfatter Skrevet 9. april 2010 Ehhh... Fjern kontrollen og elevator osv. tror jeg strever med da. Og Landingstell lys og det der, flaps. hvordan lage det? Skal jeg ha trehjul Siter
J S Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 ja det hvar de tinga du kan kjøpe en 2 småe elektro motorer med 5 000KW den er utrolig sterk treker op til 2 kilo noe sånt du kan bygge flyet i hvilken som helst skala radio kan man kjøpe for 400-500 kr på www.throttlestore.com følger med motaker så går vi over til servo det kan man kjøpe mico sevo fra elefun.no for 99 kr for 1stk. eller kjøpe futaba servo for 200 kr støre bare også kommer vi over til styringen kjøp hengsler eller push road og hengsel fra hobby butik også kutt den elverator i 45 grader på kanten så har du styring så enkelt er det. jeg komm opi 1000 kr for alt med batteri Siter
Christian Zhang Skrevet 9. april 2010 Forfatter Skrevet 9. april 2010 Faktisk litt billigere og kjøpe selv.. Må spare mye til batteri og alt elektriske tingene Siter
J S Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 ja det er jo greit da men vis man ødileger flyene sine i crash så er det bare og reparere enkelt fordi man har laget flyet fra bunn da veit man osen man skal fikse det men man må ikke kaste noe rc elektriks Siter
Christian Zhang Skrevet 9. april 2010 Forfatter Skrevet 9. april 2010 Er det noe tutorial for og montere og lage formen. Det blir jo litt vanskelig og lage nesen og halen? Også er jeg ikke så flink med elektrisk. ( aldri gjort dette før, er rett og slett en noob ) Hva bruker man radioen til? Siter
J S Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 radio er for og styre flyet og forme nesen er enkelt stor isopor bit eller leg samme ting hele tiden jeg er veldig nub til alt dete men jamen klarte jeg det så prøv du ogs Siter
Christian Zhang Skrevet 9. april 2010 Forfatter Skrevet 9. april 2010 Har du bildet av RC fly du har laget eller ta noen? Og hva er servo? Siter
J S Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 skal sende en netside med det har ikke noe sånt greie eller hva det heter http://www.parkjets.com/f-18-jetsett44/ men servo er dette http://elefun.no/p/prod.aspx?v=1016&i=0 Siter
Christian Zhang Skrevet 9. april 2010 Forfatter Skrevet 9. april 2010 Er depron plater skallet på en måte, og er det mykt hard eller litt bøyelig, hvordan er det? Hvordan koble til elevator og ledinger og sette inn motoren? Isåfall hvordan få tak i motor? Hvordan ser arkivene ut`? hvordan bruke di? Siter
J S Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 kjøp deg fly først eller kjøp realfliight simulator g4 eller g5 det er for rc øv dær så kan du kjøpe ferdig fly mye enklere Siter
Mads Hjemmen Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Christian, først og fremst, hvordan erfaring har du? Det virker som dere tror det bare er å fly noen timer med små modellfly før dere går over til store avanserte modeller. Det er ikke nødvendigvis om å gjøre å ha det største og fineste flyet, men heller det å kunne mestre flygingen, uansett vær og vind. DET er jo sjarmen med modellfly. Jeg har hatt lisense på RC fly i snart 4 år nå og jeg har, skal jeg være ærlig, vært inne på tanken av å kjøpe meg noe større og mer spenstig. Men det å gå fra noe "simpelt" som et modellfly med la oss si 170 cm vingespenn og glowmotor til et fly på nesten 3 meter i vingespenn og jetmotorer/elektrisk motor er vel litt å ta i? Prøv heller å jobb dere oppover gutter. Start på bunnen, med en trainer eller slikt. Deretter kan man kjøpe større og større fly etterhvert som man får inn flygeferdighetene. Siter
J S Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 har hadd menge fly jeg som jeg fløy men har bare hat veldig dårlig radioe helle tiden Siter
Mads Hjemmen Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Invister i noe ordentlig utstyr før du begir deg ut på sånnt som dette. Siter
J S Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 har alt gjort det har nå wfly radio 8 ch computer radio Siter
Anders Moen Skrevet 10. april 2010 Skrevet 10. april 2010 Anbefaler deg å søke litt på rcgroups.com, der ligger det mange byggetråder på div airlinere (selv om de fleste er depron), og hvis jeg ikke husker feil så ligger det vel også en del linker til noen folk som bygger og selger 737-en også Lykke til! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.