Emil Topstad Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Hva er dette? Er det en klokke eller er det jeg som er helt på vidda.. :crazy: Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Det er en klokke ja. det som er market i blå hviser hvor lenge du har vært i lufta. Og det hvite er bare en vanlig klokke Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 PMDG MD-11 http://www.precisionmanuals.com/pages/product/md11.html Siter
Kenneth Rønning Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Okey, takk. Ohh, var mange knapper da :blush: , men får se om jeg begynner med det snart. Men først burde man jo lære seg og unngå og kjøre 737 i fjellveggen :blush: :mad: . Men nok Off-topic. Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Ja MD11 er et fly som jeg liker meget godt :-) !!! Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Jeg lærte dette flyet ganske fort, etter å ha flydd 747 , det er bare å spørre i vei hvis det er noe du lurer på :-) MD11 anbefales !!! Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Ja ! Kom deg på ts så kan du spørre om det er noe du lurer på, så er jeg eller Odd Magne der mest sannsynligvis Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Ts er fortsatt nede...? jeg kommer ikke inn ? Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Du kan også spørre flere som er inne på ts, det er flere som har mye lengre erfaring med MD 11 enn meg.. Siter
Emil Topstad Skrevet 9. april 2010 Forfatter Skrevet 9. april 2010 Kenneth: Du burde så absolutt prøve denne flotte maskinen, det er helt anerledes å fly denne enn noe annet jeg har fløyet hverfall Du vil neppe angre! BTW: noen som vet om en side hvor jeg kan finne flytidene mellom de forskjellige destinasjonene som f.eks: Oslo - Bergen 90 timer osv.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.