Tom Knudsen Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Klarer ikke helt å forsvare USA etter å ha sett dette http://collateralmurder.org/ Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Er jo ikke så lengesiden dette klippet var hovedtema på VGnett. Men det er helt sykt spør du meg, og de har ingenting de kan forsvare seg med. Hensikt har de heller ikke. Tar jeg ikke helt feil trodde de at optikken til han ene som ble skutt var en bazooka. Sykt.. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Dette er vel ikke helt iht. rules of engagement.. Om det så er stiller jeg meg kritisk til USA's krigføringstaktikk! Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Om det så skulle ha vært i henhold til "rules of engagement" så er fortsatt kommentarene til amerikanerene ganske usmaklige, men det er vel kanskje en psykisk forsvarsmekanisme for å takle all dritten de må se og gjøre. Det som er mest skremmende er at dette sannsynligvis bare er "topen av isfjellet"... Siter
Even Moe Egenes Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Skyt, så spør. Praktiseres ofte i bl.a Afghanistan av Amerikanske styrker. Siter
Chris_Andre Martinussen Skrevet 10. april 2010 Skrevet 10. april 2010 30 mm mot sivile/infanteri sier alt, veldig veldig stygg sak. Og ja - blue on blue er utbredt problem hos USA. De ser nok alle Irakere som terrorister. Kommer med propagandaen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.