Mathias Kjærstad Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Hei igjen Jeg leter etter god screen recorder, som er flink på FPS'en. Jeg har vært borti FRAPS , men må da finne noe bedre en det ? Har hørt at Camstasia er bra? korrekt ? Takk på forhånd Siter
Tom Knudsen Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Nei fydda fydda fydda.. Egner seg godt om du skal lage en turorial video, men til å ta opp FS så kan du bare d... i det he he, believe me, Ive tried and cried. Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Camtasia video av fs, fikk meg til å lengte tilbake til fsx da jeg hadde 10 fps der :eek: Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 8. april 2010 Forfatter Skrevet 8. april 2010 Mye dårlige erfaringer ute og går ser jeg Skal nok prøve uansett. Siter
Tom Knudsen Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 he he, lykke til, man vet ikke om eplet er surt før man biter i det... Siter
Christian Zhang Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 BSR screen recorder jeg jo bra da ! Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 8. april 2010 Forfatter Skrevet 8. april 2010 Hva er det trial versjonen har som ikke fullversjonen har, Christian? Siter
Even Rognlien Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Fraps funker veldig bra til FS. BSR er også bra, der kan du velge et hvilket som helst område av skjermen og ta opp. Det som BSR trial versjonen har som ikke fullversjonen har er watermarks som etterhvert dekker mer og mer av filmen. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 8. april 2010 Forfatter Skrevet 8. april 2010 Prøvd fraps, men den dreper 10 dyrebare FPS Skal testes litt mer. Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Det kommer til å ryke fps uansett. Videoopptak bruker en del RAM bl.a... Siter
Christian Zhang Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Ikke helt sikker. Men du kan gå hit Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.