Mathias Kjærstad Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Hei. Har planer om lage en sim video Hva er det beste film redigerings progammet ute nå ? Tenkt på Sony Vegas, har hørt at mange er fornøyd med det Takk på forhånd Siter
K J Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Jeg har ikke prøvet så mange forskellige programmer, men Sony Vegas er det jeg bruger til mine videoer, og jeg er fint tilfreds. Men de BEDSTE redigeringsprogrammer er jo ret dyre. Du kan jo starte med at hente en trial version. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 8. april 2010 Forfatter Skrevet 8. april 2010 Penger er ingen problem Men, tror jeg nøyer meg med Sony Vegas når det er kjøpt. Siter
Geir G Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Så du investerer gjerne 80 000kr for å lage en sim-video? Noen har det bra! Siter
Johan Clausen Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Jeg bruger deres Vegas Movie Studio 9 Platinum: http://www.sonycreativesoftware.com/moviestudiope Kan mye af det samme som Vegas 9, og er rigtig bra. Men den er også mere enkel at bruge. Og prisen er noget andet end 5000 kroner. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 8. april 2010 Forfatter Skrevet 8. april 2010 Er helt klar om prisen. Det er en fordel og ha kontakter og jobbe i en elektronikk butikk :-) Siter
Åge Storli Berg Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Brukte Sony Vegas mye før, i den tiden jeg benyttet meg av Windows. Om man snakker om "det beste programmet", vil man nok få mange svar. Dette avhenger av hva man har bruk for, og hvor mye penger man vil legge i det. Adobe's Premiere Pro er vel mest brukt hos Media og Kommunikasjons-linjer som ikke har tatt seg råd til Mac. Dette er forsåvidt et veldig bra program, men jeg liker av en eller annen uforklarlig grunn det ikke.... Men for all del, dette er smak og behag. Skal jeg benytte Windows, liker jeg Sony Vegas best. Skal jeg jobbe på Mac, er Final Cut det jeg velger. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Beste, er Final Cut, eventuellt Avid hvis penger ikke er noe problem. Hvis du ikke ønsker å investere i ett så avansert program, så er vegas ett veldig godt alternativ. Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Slenger meg på pro Vegas bølgen her jeg også. Har brukt det en del, og det er lett å lære seg de helt grunnleggende tingene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.