Skrevet 8. april 2010 14 år Noen som har hørt om Outerra? Virker som et trinn opp i teknologi. Noe sånt vil jeg gjerne se i en flysimulator. [video:youtube]
Skrevet 8. april 2010 14 år Forfatter Ha ha! Nei det er ikke en to-bladet propell. Men som kanskje de mer obervante av dere legger merke til så er Outerra Engine en "planet-engine" Den er fortsatt på prototype-stadiet men har mange potensielle bruksområder, bla som flysimulator. Men bruksområdene stopper ikke der. Den muliggjør feks kombinasjon av tog, fly, ubåt, bil og you name it i samme multiplayer miljø. Tenk på hvilke muligheter det representerer. Spør du meg så ser den allerede veldig bra ut. Den har nok enda et stort potensale grafikkmessig. Ta en titt på trær, gress og blomster på bakken. Jeg gleder meg til å se den integrert i et ferdig produkt. Ta en titt her http://outerra.blogspot.com/2010/01/outerra-engine-progress.html
Skrevet 8. april 2010 14 år Så fantastisk ut! Vanvittig muligheter! Tenk på det potensialet! :whistle:
Skrevet 8. april 2010 14 år Forfatter [video:youtube] Fysikken er helt rå. Sjekk bilhåndteringen i samme engine.
Skrevet 8. april 2010 14 år Skjønner ikke heelt hva greia er jeg men.. Er det en ny type grafikk, ny spilltekninkk eller rett og slett et nytt spill?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.