Skrevet 7. april 2010 14 år Dette er helt sykt! Dinside-Ryanair vil ha betalt for toalettbesøk.. Hva blir det neste..? :grin:
Skrevet 7. april 2010 14 år Hvis den har vært oppe før, så var det ikke meningen. Jeg har vært borte hele påsken og har ikke fått med meg alt da..
Skrevet 7. april 2010 14 år Neida, ikke noe problem. Forskjellen denne ganger er at det (desverre) ikke er en aprilspøk. Så får de Ryanair-reisende huske å ha med seg mynt til påkast i tilfelle de absolutt må på do... EDIT: Det å betale for en do-tur virker faktisk noe nostalgisk...
Skrevet 8. april 2010 14 år Glad jeg aldrig skal fly med Ryanair jeg! Og somsagt, jeg lurer på hva det neste blir.. bomstasjon fra gaten og ut til flyet?
Skrevet 8. april 2010 14 år Syns det virker helt absurd. Hva hvis man kanskje har hyppig vannlating, da kan det vel fort bli dyrt for enkelte.. Hmm, det neste blir vel at det koster å ta ned setebordet...
Skrevet 8. april 2010 14 år Når du kaller på flyvert(inne), må du vel lange ut med en 10er bare for at de skal se på deg..
Skrevet 8. april 2010 14 år EDIT: Det å betale for en do-tur virker faktisk noe nostalgisk... Nå skulle jeg til å si at du skal ikke lenger enn til Oslo S før du må betale for å pisse, men når jeg tenker meg om er det vel ganske langt fra "Down under" til Oslo S
Skrevet 9. april 2010 14 år Som en liten "ad notam": jeg spurte på et annet forum om de 6 ekstra setene Ryanair ønsker å sette inn ville ha noen effekt for antallet PAX de kunne ha med seg, og svaret var et rungende "NEI". 189 PAX er maks tillatt antall på en 737-800, og dersom Ryanair ønsker å ha 195 PAX (189+6) krever det ny sertifisering av flytypen. Og regningen for ny sertifisering er det i så fall overveiende sansynlig at Ryanair selv må stå for. Alternativet er at Ryanair har fremtidige flytyper i tankene...
Skrevet 9. april 2010 14 år Og regningen for ny sertifisering er det i så fall overveiende sansynlig at Ryanair selv må stå for. Og regningen ender til slutt opp hos gebyrbetalende naive Ryanair-ofre
Skrevet 4. september 2010 14 år Nu verkar det som om flygplanen börjar utrustas för mynttoaletter.... http://www.expressen.se/ekonomi/1.2122349/nu-borjar-ryanair-ta-betalt-for-toabesok
Skrevet 4. september 2010 14 år Mulig jeg gjentar meg selv, men jeg ser ikke problemet. Hvem reiser med fly for å gå på dass?
Skrevet 4. september 2010 14 år Hvorfor skal de ha penger for at folk skal få gå på do da? Da kan man bare drite og pisse i sete før man går ut igjen, eller er man først ombord, kan man drite i en av de andres sete. Men, er d så store avgifter for å tømme dass tanken at de virkelig skal ha betalt for det???
Skrevet 4. september 2010 14 år Alt av ground services koster, sannsynligvis mer enn de vil kreve inn av passasjernene. Jeg tror O'leary vil kreve en liten symbolsk sum for at paxen skal gå på dass på flyplassen i stedenfor. Det er nok ikke snakk om å flå folk. Da kan man bare drite og pisse i sete før man går ut igjen, eller er man først ombord, kan man drite i en av de andres sete. Jeg skal ikke nekte deg, men tror det er litt flaut å bli hentet av politiet etter landing
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.