SB Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Hei! Jeg spiller i et band som heter T-Roll'd, vi spiller Rock/Metal. Vi har en innspilt låt men holder på med den andre. låta "Dæmm" finner du HER . Etter hvert kan dere gå inn på mufistar.no og stemme på oss. (satte linken direkte til låta) men stemme-funksjonen er ikke startet ennå, så bare vent med det Og hvis du går til mufistar sin forside , så ser du at vi leder hele tingen (i hvertfall nå ). Og hvis vi vinner, så får vi 20,000 kr for en turne eller plate. Kanskje dette var et tåpelig forsøk på å spre oss ut i verden. Men takk for din stemme (når den tid kommer) Men bare gå inn og hør på den. Men husk at vi bare er 13-15 år PS. Jeg er bassisten Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Hehe, bra at dåkker sanke stæmma Siter
Tom Knudsen Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Ikke så aller værst dette her, men avsluttet sangen når vokalen kom, den passet på langt nær ikke til instrumentalen synes jeg. Stå på, dette blir nok bra med tiden og når vokalen har modnet litt i toneleie. Alt i alt en kjempe fin start Siter
Aslak Iversen Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Kem e Dæmm? Jeg likte den, men frykter for hva som vil skje når vokalisten havner i stemmeskiftet! Dere har min stemme. Dvs, det går jo ikke an å stemme? Koffør e d sånn? Siter
SB Skrevet 9. april 2010 Forfatter Skrevet 9. april 2010 Jaja, vi er ikke akkurat lagd for å bli "verdenskjent, da ). Vi er mere ment som en vennegjeng som vil ha det litt artig Jeg har faktisk også tenkt litt over dette med vokalen. Han har veldig lys stemme, men det kan jo være det blir litt bedre etter stemmeskiftet :crazy: . Men denne sangen er veldig lys i toneleie, også da. Han kunne selvfølgelig sunget den en oktav ned. Men vi kom fram til (I studioet) at d ble enda verre. Men vi får også mange kommentarer etter konserter at dette synes de er litt tøft (så lenge han ikke synger surt, da ) . Jeg har også lagt merke til at det er litt rart på innspillinga Som sagt: Stemme-funksjonen er ikke startet ennå. Den skulle starte 1. April, men jeg vet ikke helt hva som skjedde. Siter
SB Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Skrevet 6. mai 2010 Nå er stemmefunksjonen igang,Takk for din stemme Her finner du Sangen! Du finner også en video av oss HER Bare bla nedover til du finner T-Roll'd. Det står at vi spiller Dæmm, men jeg har sendt en lang klagemelding til den ansvarlige. vi spiller den andre sangen som heter Blakk N Drekker. Beklager crappish lydkvalitet. Vi skal til Trondheim på UKM's Landsmønstring ettersom vi gikk videre Dette foregår den 18.-21. Juni Siter
A L Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Tja, er jo greit. vet ikke hvor gamle dere er, så det kan man jo kanskje vurdere utifra. det trengs absolutt ikke å bruke 8 hele trinn for at det skal bli mørkere. Prøv heller å legg dere på 5'ern som vi sier, altså en tæsj eller noe vokalen kan leke seg litt... Syns og trommene ligger veldig båkpå, og mister litt av den Bon Jovi (80-talls) rocken som dere prøver å skape. Man hører tydlig at bass må holde igjen for å ikke øke i forhold til trommer noe som hadde vært kjipt under studio innspilling. Denne sangen går iallefall ikke i noe lyst tonelie Om dere skal endre på noe så ville jeg nok satt opp tempoet litt..Hva spilte dere i nå? Kanskje 110 hadde fungert? Siter
SB Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Skrevet 6. mai 2010 Ja, dette var tross alt den første sangen vi lagde, og vi er 14-15 år. Men takk for stemmen din uansett, og selvsagt tips! (Selv om jeg ikke tror vi blir å endre den) PS. Dette var studio innspilling Siter
A L Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Det og endre på sanger gjør man ikke uansett. Man tar bare med seg alle tips man får, uansett om det er fra folk uten musikalsk kjennskap eller fra musikkere. Neste gang dere da skal lage en låt kan dere prøve å ta hensyn til sånne ting Siter
Magnus F. Meese Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Helt grei sang, men jeg var ikke for glad i vokalene jeg heller. Skal man først legge vokalen i det toneleiet der må man ha noe guffe i stemmen slik at det høres rått ut, f.eks noe à la Brian Johnson. Apropos, spillingen deres er ikke by any chance AC/DC-imspirert? Syns liksom at jeg hørte et omformet War Machine-riff Stå på. Siter
Sindre Holberg Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Snorre: husk, det har skiftet navn til UKM Festivalen Vi sees der! *har forresten stemt Sindre Siter
SB Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Skrevet 6. mai 2010 Sindre :Det Stemmer! Hva gjør du der? er du med i band eller noe annet? Magnus: Vi startet først som et AC/DC cover band. Jeg spiller bass, og i refrenget spiller jeg noe som ligner (veldig) på War Machine. Så denne er veldig AC/DC inspirert Alexander: Enig med deg, der. Uansett tror jeg vi er for late til å endre sanger. Vi har flere sanger også, du finner den ene (Blakk N Drekker) HER . Bla ned til T-Roll'd - Dæmm (Vi spiller ikk Dæmm, jeg har bedt den ansvarlige fikse dette). Beklager crappish lydkvalitet og noen spillefeil ( Man er jo tross alt ikke fri for nervøsitet når man spiller for en fullsatt idrettshall ) Men, Takk for stemmene folkens! Siter
Sindre Holberg Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 De siste to årene har jeg vært på landsmønstringen som konferansier, men i år så er jeg i URG(du har kanskje hørt om det?) og skal være med å arrangere greia! Siter
SB Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Skrevet 6. mai 2010 Sindre: Ja, det har jeg hørt om Jeg gleder meg veldig til dette arrangementet! Vi sees Siter
Sindre Holberg Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Så flott! Dette blir min tredje gang på landsmønstringa/UKM Festivalen, og det er like morro hver gang! Gled deg! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.