Christer Elde Skrevet 1. august 2002 Skrevet 1. august 2002 DÅRLIG!!!!!!!!!!!!!!!!! Kanskje ikke akkurat noen nyhet det? Jeg kikket på bildene på FSimmarket i går og var ikke akkurat henrykt, men nysgjerrigheten gjorde sitt til at jeg bare måtte ha det. Så nå har jeg det, og dommen er enda klarere: ELENDIG! Svingene på taxebaner er kantete, utseendet på gatene en dårlig etterligning. Og den sluker FPS. I kveld skal jeg kose meg med Gardermoen-sceneriet - i Norway Airports 7 pakken. For den er helt ekstremt... BRA!!! Siter
Peter Nørkjær Skrevet 2. august 2002 Skrevet 2. august 2002 Hvis du har mulighed for det, kan du så ikke prøve at poste et par screenshots. Det lyder ikke lovende, for jeg havde glædet mig til et nyt Århus Scenery, nu hvor Peter Jensen desværre ikke opdaterer sit FS2k scenery til 02... Siter
Christer Elde Skrevet 4. august 2002 Forfatter Skrevet 4. august 2002 Sorry, jeg tok å slettet hele greia fra maskinen for å slippe den møkka. Men det er selvsagt bedre enn ingen ting og i mangel av Norway Airports 7, kunne jeg sikkert brukt denne, men den faller rett igjennom i forhold til Norway Airports. Vel Peter, hvis du ikke har andre scenerier enn standard-sceneriet er sikkert Århus-sceneriet fullt brukbart! Sceneriene er jo veldig detaljerte med togstasjon, tog og mye annet i underetasjen, bygningene og texturer er av god kvalitet, men mangler f.eks SAS-logo på SAS-hangaren langs østre rullebane, og jeg tviler dessuten på at Widerøe-logoen er med. Nå var jo ikke dette sceneriet så grusomt dyrt; ca 128 kr, og du får kvalitet etter hva du betaler, med unntak av freeware som NA7, da. En hundrings er jo ikke allverden lenger? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.