Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

DÅRLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kanskje ikke akkurat noen nyhet det?

Jeg kikket på bildene på FSimmarket i går og var ikke akkurat henrykt, men nysgjerrigheten gjorde sitt til at jeg bare måtte ha det. Så nå har jeg det, og dommen er enda klarere: ELENDIG!

Svingene på taxebaner er kantete, utseendet på gatene en dårlig etterligning. Og den sluker FPS.

I kveld skal jeg kose meg med Gardermoen-sceneriet - i Norway Airports 7 pakken. For den er helt ekstremt...

BRA!!!

Skrevet

Sorry, jeg tok å slettet hele greia fra maskinen for å slippe den møkka.

Men det er selvsagt bedre enn ingen ting og i mangel av Norway Airports 7, kunne jeg sikkert brukt denne, men den faller rett igjennom i forhold til Norway Airports.

Vel Peter, hvis du ikke har andre scenerier enn standard-sceneriet er sikkert Århus-sceneriet fullt brukbart!

Sceneriene er jo veldig detaljerte med togstasjon, tog og mye annet i underetasjen, bygningene og texturer er av god kvalitet, men mangler f.eks SAS-logo på SAS-hangaren langs østre rullebane, og jeg tviler dessuten på at Widerøe-logoen er med.

Nå var jo ikke dette sceneriet så grusomt dyrt; ca 128 kr, og du får kvalitet etter hva du betaler, med unntak av freeware som NA7, da. En hundrings er jo ikke allverden lenger?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...