Tommy Bernes Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Men denne gangen endte det på et jorde etter engine fire på nr 1 og 3.. Mye jobb til mekanikerne med andre ord :grin: Trengs visst øving her ja. Kommenter gjerne! Mvh Tommy! Siter
Harald Strand Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Ajj, Ajj! Godt du holder mekaniker`ne i arbeid Stilig bilde Siter
Ivar Lundby Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Uff... Og ikke en bandit i sikte? :crazy: Siter
Christopher Andersen Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Au da ... tror det er noen som trenger noen nye propeller :whistle: Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 9. april 2010 Premium Medlem Skrevet 9. april 2010 He, he.....jeg ligger i hardtrening jeg også. Det begynner faktisk å funke, og jeg fikk jubel fra mannskapet under siste landing. DET var før jeg feilet på å få stanset flyet i enden av rullebanen. Det var nok litt incorrect settings både her og der...... :blush: Og ikke mye hjelp fra bremsene heller......(sikkert en bug! :confused:) [size:8pt]Gratulerer med dagen Christopher![/size] Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. april 2010 Premium Medlem Skrevet 10. april 2010 Velkommen i klubben :grin: . Jeg har vurdert å søke jobb i havarikommisjonen, siden jeg begynner å få mange og varierende erfaringer med hva som kan gå galt med et tungt, firemotors slagskip med vinger på. Likevel, jeg blir bare mer og mer imponert over A2A`s siste kreasjon, og nå har jeg faktisk noen turer hvor jeg har fått både fly og mannskap trygt tilbake til basen igjen . Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.