Audun Braastad Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Hei, Kjøpte HTC Legend i går (ja, jeg vet at Desire snart kommer) og er så langt veldig fornøyd med den. Men det er en ting jeg lurer på. Er det slik at dataroaming må være aktivert i menyen for at mobilen skal komme seg på nett når trådløst nettverk ikke er tilgjengelig? Etter det jeg har lest betyr dataroaming at telefonen kobler seg til et annet nett enn det jeg har abonnement på, og dette kan bli veldig dyrt? Siter
Tom Knudsen Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Samme driten hadde jeg også. Telefonen (regner med det er det samme som på HTC HD2) kobler seg til internett uansett så lenge det er noe å koble seg til, jeg så på regningen min at den koblet seg til Netcom Internett selv om jeg satt på wifi hjemme. Så nå har jeg mobilt bredbånd for å unngå dette.. Anbefaler deg å laste ned programmet NoData som lar deg stenge for tingen som f.eks mobil, internett, mms osv.. Genialt egentlig, særlig når du er tilkoblet wifi Siter
Audun Braastad Skrevet 7. april 2010 Forfatter Skrevet 7. april 2010 Så det er ikke mulig å få mobilen til å bare bruke Tele2 (Netcom), som jeg har abonnement på, sitt nett for å komme online? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.