Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Vil bare dele en morsom historie om en flyvertinne jeg kjenner, til dere Etter en hel dag med ett fly som hadde seks nødutganger var hun vant med å si: Dette flyet har seks nødutganger. Hennes siste flight den dagen var med ett fly som hadde åtte nødutganger. da hun skulle si: Dette flyet har åtte nødutganger, sa hun seks. Ingen merket noe, men da hun merket det selv sa hun: Dette flyet har IKKE seks nødutganger, men åtte! Dere skjønner, jeg har hatt seks i hele dag! Da falt passasjerene sammen av latter og jenta ble rød i ansiktet Noen som har flere sånne historier? Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Som jeg sier til kona hele tiden, la oss sette klokka på 05.30 da har vi en halv time til seks. :grin: Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Hahaha, kjip feil, Reidar Haha Geir Siter
Ivar Lundby Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Uff ja.. Hadde jeg sittet på det flyet daaaa.. måtte jeg tatt imot kaffen fra en annen desverre Alt for lattermild jeg Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Haha, uff. Skal ikke alltid være like lett nei :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.