Helge Sakkestad Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Syns dette er en god idé. Selv synes jeg det burde være valgfritt med å vise alder og/eller vise den helt public. Det er vel ikke så mye jobb å kikke på hver enkelt profil? Har desverre en følelse at det kan bli litt, som Even sa: Hvis vi har alder under f.eks under navnet, tror jeg det vil føre til mer "hold kjeft, jeg er eldre enn deg og vet bedre" snakk. Men såklart hadde det kanskje også blitt en hyggeligere tone her. Så er det å jukse med alderen... hva vinner man med det? Ser bare teit ut om man er 12 år og setter 120 år spør du meg... Er iallefall for dette, hadde vært intressant å sett om det ble en mer hyggelig tone her iallefall. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Jeg er jo selvfølgelig for det, og har allerede tatt første skrittet Men blir det til slik jeg sa tidligere, er jeg blant de første til å avskaffe det. Selvfølgelig hvis det blir bestemt at enn sånn ordning vil vi ha Laget forøvrig en poll her. Just for fun! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.