Anders Moen Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Heisann! Beklager litt kort varsel, men sånn ble det nå Skal ha trening på ENOS i kveld, fra 1900 til 2100 lokaltid, og håper da på litt trafikk! Velkommen! Anders Siter
Joakim Hagen Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Da ble det ENVA_TWR som kan hjelpe deg litt da Siter
Anders Moen Skrevet 6. april 2010 Forfatter Skrevet 6. april 2010 Takk til alle som var innom i kveld! Da ble det en 3 timer på Oslo i kveld Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Versegod du.Du fikk vel mye og tenke på da jeg kom i luftrommet :grin: Siter
Joakim Hagen Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Bra Jobba MR. Moen. Må selvsagt også si at jeg er kjempe glad for at simulatoren din klikka når du skulle prøve deg på VFR Siter
Anders Moen Skrevet 6. april 2010 Forfatter Skrevet 6. april 2010 Hehe hørtes ut som du var glad når simmen til både Torstein og meg klikka samtidig lurer på hva som skjedde egentlig, simmene våre klikka helt likt... Jaja, sånn gikk det nå Siter
Joakim Hagen Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Noen høyere krefter hørte at jeg bedde for harde livet heheh. Jan-Tore er evt de høyere kreftene da Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.